در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس با پیروزی برابر اینتر ایتالیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت و سه گانه فصل را از آن خود کرد.
یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
منچسترسیتی با پیروزی تاریخی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع پنج یک از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.
اینتر سه شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
تیم‌های میلان و اینتر در حساس‌ترین شهرآورد چند سال اخیر و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری شاگردان سیمونه اینزاگی همراه بود.
هنریک مخیتاریان پس از پیروزی 2-0 اینتر مقابل میلان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که نراتزوری‌ها به فینال فکر نمی‌کنند.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به پیروزی رسید و همراه با دو بازیکن ایران برای نخستین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.
صعود تیم پالما به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با پیروزی برابر بنفیکا در شرایطی رقم خورد که لحظات پایانی این مسابقه نفس‌گیر بود و بازیکن ایرانی پالما اشک می‌ریخت!
تیم فوتسال پالما با پیروزی مقابل بنفیکا به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
تیم فوتسال پالما با ملی پوشان ایرانی خود در هفته بیست و هفتم لیگ اسپانیا به پیروزی رسید و با این برد آماده حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.
چلسی در دیداری برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به پیروزی ۲-۰ رسید.
پیروزی ارزشمند میلان برابر تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جالب شیرین تر شد.
چهره چهار تیم مرحله نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا در حالی مشخص شد که بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی از این رقابتها حذف شد.
تیم فوتسال پالما با گلزنی بازیکنان ایرانی خود کارش را در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آغاز کرد.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ پس از پیروزی کلیدی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در شب گذشته مقابل میلان، به تمجید از رافائل لیائو پرداخته است.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، بار دیگر زمینه‌ساز پیروزی این تیم در لیگ قهرمانان شدند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول برابر آژاکس و بایرن مونیخ برابر بارسلونا و همچنین اسپورتینگ لیسبون هم مقابل تاتنهام به پیروزی رسید.
در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال ناپولی مقابل لیورپول ۴ بر۱ پیروز شد و همچنین بارسلونا مقابل پلژن ۵ بر ۱ به برتری رسید و بایرن هم با ۲ گل از سد اینتر گذشت.
درچارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-4 برابر سویا، اولین دیدارش در لیگ قهرمانان فصل 23-2022 را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ