مکس آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است پس از شکست برابر پی اس جی فردا باید تحت هر شرایطی و هر روش برابر سالرنیتانا پیروز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:‌ رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد.
معاون آموزش متوسطه گفت: پژوهش گام اول در کارهای بنیادین است و باید در تولیدی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و سپس اشتغال‌آفرینی گام برداریم.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که میکل آرتتا باید اول از همه برای تغییر روحیه و ذهنیت بازیکنان آرسنال اقدام کند.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری برسند.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
رئیسی اظهار کرد: مدیران باید در تراز مردم انقلابی مردم خوزستان باشند و هر مدیری که نمی‌خواهد روحیه تحولی داشته باشد و خسته ظاهر شده است باید جای خود را به یک مدیر انقلابی بدهد.
رامین رضاییان از هواداران سپاهان درخواست کرد از هفته آینده با حضور در استادیوم به این تیم روحیه بدهند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون می‌گوید شیاطین سرخ برای فراموش کردن شکست تلخ مقابل لیورپول به قدرت روحی و عملکردی فوق‌العاده نیاز دارند.
سروش رفیعی می‌گوید امیدوار است ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان پر باشد.
شاه و توران‌خانم دریافته‌اند که زهرا را باید با شمایل «ناسازگاری با مناسبات دربار» و به‌عنوان دختری کلیشه‌شکن و هنجارگریز بپذیرند. البته آن‌ها احتمالاً تصور می‌کنند این روحیه، به شیطنت‌ها و طغیان‌های کودکی محدود خواهد ماند و قطعاً با تمهید ازدواج در ۱۰سالگی سرکوب هم خواهد شد، غافل از اینکه او بعد‌ها مخفیانه از یکی دو انجمن نیمه‌سری مشروطه‌خواه سر درخواهد آورد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت صمت گفت: باید روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه نهادینه کرد تا تولید و کیفیت ارتقاء یابد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از 6 گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
توماس مولر معتقد است که آلمان نباید نگران جام جهانی باشد و باید روحیه مبارزه‌جویی و جنگندگی را از رئال مادرید یاد بگیرد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رییس جمهوری گفت: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.
رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد گفت: هر کسی که روحیه تحولی و انقلابی ندارد در هر سمتی که باشد باید از ریشه کنار گذاشته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ