اکثر حشرات و میکروب‌های یافت شده روی ماسک‌ها برای انسان خطرناک نبودند، اما چندین مورد پیدا شدند که می‌توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویی از منظر شریعتمداری هرکه در بخش خصوصی مسئولیتی دارد، نیروی غیرمتعهد یا ضدنظام است و احتمالا متولی نهاد‌های اقتصادی خصوصی هم باید اختصاصاً در اختیار همفکران و رفقای ایشان قرار بگیرد تا مصداق تعهدگرایی باشد؟ آیا در پس این تحلیل و تفسیر‌های بدبینانه و برچسب‌زدن‏‌های سیاسی، ردی از انحصارطلبی را باید جست یا دلسوزی برای نظام و مردم را؟
دو پرسش اصلی این است که انتخابات اسفندماه چه مضمونی دارد؟ این نامزد‌ها که همه طرفدار وضع موجود هستند و نظرسنجی‌ها و شواهد روشن هم نشان می‌دهد که اغلب مردم مخالف وضع موجود هستند و روند‌های سیاستی موجود را به سود خود نمی‌دانند، پس انتخابات حول چه مسئله‌ای خواهد بود؟ آیا رقابتی معنادار وجود خواهد داشت یا فقط شاهد اجرای یک آیین و مناسک سیاسی خواهیم بود؟
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
پائولو مالدینی از میلان جدا شد و حالا این سؤال ایجاد شده که آیا گری کاردیناله مالک باشگاه می‌توانست بدتر از این هم در مورد قطع همکاری مالدینی با روسونری عمل کند؟
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
برنامه‌های ایلان ماسک برای شرکت جدیدش تحت عنوان X. AI مشخص نیست و هنوز چیزی درباره اینکه آیا او به دنبال ساخت یک بات هوش مصنوعی رقیب برای ChatGPT است یا خیر، منتشر نشده است.
بحث‌های زیادی در رسانه‌ها جریان دارد که آیا آنچه ماسک بر سر توئیتر می‌آورد، نتیجه ناکارآمدی ماسک است، یا برنامه‌ها و نقشه‌های او یا ترکیبی از این دو؟ اما شاید آنچه مهم‌تر است این است که با تغییر رسمی کارکرد شبکه‌های اجتماعی از بستر‌های نسبتا بی‌طرف به بازیگرانی که مستقیم درگیر بازی پول و قدرت می‌شوند، مسیر گفتگو‌های سیاسی، رسانه‌ای و عمومی به کدام سمت می‌تواند برود و به کدام سمت خواهد رفت.
دستگاه‌های کاشت مغزی می‌توانند تاثیرات دگرگون کننده‌ای بر سلامت انسان داشته باشند، اما در مورد توانایی‌های علمی - تخیلی آن دستگاه‌ها چه می‌توان گفت؟
تسلا اغلب محبور می‌شود تا با طرح ماسک برای تسلط بر جهان انطباق پیدا کند در حالی که در واقعیت امر هنوز یک "شرکت خودروی نوپا" است. ایده‌های بزرگ ماسک برای تسلا بزرگ‌تر از آن است که بتواند آن را اجرا کند
یک موزه دار در واکنش به تخریب بافت و بناهای تاریخی گفت: آیا ارزش بیسکوئیت نیم خورده چرچیل که در خانه اش نگهداری می شود بیشتر از بناهای تاریخی ماست که این طور آنها را از بین می بریم؟
بهمن ابهامات پنج‌شنبه برفی تهران را این پرسش‌ها تشکیل می‌دهد: «آیا قرارداد سالانه یا دوره‌ای پیمانکاران مخصوص برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر شمالی شهر به اتمام رسیده بود یا امضا‌ نشده بود؟»، «آیا حجم شن و ماسه و نمک دپویی در انبارهای شهرداری کفایت لازم برای عملیات برف‌روبی پنج‌شنبه تهران را نداد؟» و ...
آیا سیا به عوامل موساد کمک کرد تا در فوریه ۲۰۱۸ میلادی پس از آن چه "سرقت قرن" نامیده شده از ایران فرار کنند و اسناد بایگاهی مخفی هسته‌ای ایران را از آن کشور خارج کنند؟ "مایک پمپئو" رئیس اسبق سیا و وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده در کتاب جدید خود تحت عنوان "هرگز یک اینچ نده" به این موضوع اشاره کرده، بدون آن که آن را کاملا مورد تایید قرار دهد
مالک یک رستوران معروف در تهران از کاهش شدید مشتری می‌گوید، کاهشی که فروش آن‌ها را به یک‌هشتم رسانده است، یعنی بیشتر از افت ۲۰ تا ۳۰‌درصدی فروش غذا‌های رستورانی که رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس از آن خبر داده است.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
پس از تکمیل خرید «ایلان ماسک» شرکت هلدینگ پادشاهی عربستان سعودی به دومین سرمایه گذار بزرگ توئیتر تبدیل شد.
از پرتاب ماهواره‌های تصویری گرفته تا ساخت ماهواره‌های ردیاب و البته ارتباطات ماهواره‌ای از طریق استارلینک، ماسک را به یک بازیگر کلیدی در مهم‌ترین تلاش‌های پنتاگون تبدیل کرده است.
دیدگاه‌های عمومی ایلان ماسک بسیاری را به این فکر واداشته که آیا او درصدد است تا اعتدال دستورالعمل‌های توییتر مبنی بر حذف خشونت، سخنان نفرت‌انگیز و سایر محتوای توهین‌آمیز را کاهش دهد؟
توئیتر در حال بررسی سیاست های جنجالی خود درباره ممنوعیت دائم کاربران در این پلتفرم است. این امر احتمالا سبب می شود خط مشی بازبینی محتوا با دیدگاه ایلان ماسک برای این پلتفرم سازگارتر شود.
چندی پیش ایلان ماسک خبر داد که می‌تواند سرویس اینترنت ماهواره‌ای‌اش را در ایران راه‌اندازی کند. اما آیا این سرویس پیش از این موفق بوده و اصلا می‌تواند در کشور ما فعالیت کند؟
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
امضای قرارداد با مارک ویلموتس و عدم حسابرسی دقیق مالی در دوران ریاست مهدی تاج باعث فشار حداکثری روی او شده است
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ