بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهینه سازی مصرف آب می تواند راهی برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب آن هم در آستانه تابستان و افزایش دما باشد.
استفاده بهینه از آب‌های لب شور در مناطق روستایی غیر ساحلی، استفاده از فناوری‌ها و سیستم بیوفلاک از راهبردهای توسعه صنعت پرورش میگو در کشور است.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
بررسی های میدانی نشان می دهد مستاجران سرگردان برای پیدا کردن مسکن با قیمت مناسب هستند اما صاحبخانه ها داشتن آسانسور را بهانه ای برای افزایش اجاره بها می دانند.
بورس این روزها بیشتر از هر زمان دیگری منتظر بهانه برای صعود و اصلاح است و با کمترین خبر مثبت صعودی و با کمترین ریسک نزولی می شود.
کنعانی اظهار داشت: طرح اتهامات ضدایرانی مقام آمریکایی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور طی دهه‌های طولانی با سیاست‌های مداخله‌جویانه و مخرب خود، به ایجاد و تشدید بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه خلیج فارس مشغول بوده و اتهام زنی‌های جدید به ایران نیز بهانه جویی و با هدف توجیه ادامه و یا افزایش حضور مداخله جویانه در منطقه صورت می‌گیرد.
به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
به‌دنبال پرواز به اصطلاح «بالون چینی» بر فراز آمریکا و سرنگون شدنش، واشنگتن مدعی شد که پس از آن، چندین «شیء ناشناس پرنده» در آسمان این کشور رویت شده است؛ توجیهی تکراری برای هدفی تکراری!
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد به دلیل حضور ناوهای جنگی چین در اقیانوس آرام، این کشور حضور نظامی خود را در منطقه افزایش می دهد.
وزارت دفاع چین بر این باور است که واشنگتن درباره «تهدید از جانب چین» عامدانه غلو می‌کند تا از آن به عنوان بهانه‌ای برای افزایش بودجه نظامی خود و سلطه بر جهان استفاده نماید.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
بیرجند- مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای استفاده بهینه از آب‌های موجود و افزایش میزان تولید آبزیان و تغذیه آب برای کشاورزی، پرورش ماهی از اهمیت خوبی برخودار است.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت که پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت ک پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
در ادامه افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی، تحریم‌های جدیدی علیه این کشور اعمال کرد.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
آمریکا و کره جنوبی با بهانه قرار دادن برنامه های کره شمالی، اقدامات نظامی خود را در منطقه افزایش می دهند.
تعداد نیروهای ناتو در کوزوو به بهانه برگزاری رزمایش به طور موقت افزایش می‌ یابد.
راغفر در خصوص اصلاح توزیع یارانه‌های انرژی گفت: «این‌ها صرفاً بهانه و پوششی است بر ضعف‌ها و ناتوانی‌های نظام تصمیم‌گیری اقتصادی در کشور. ما به جای اینکه سعی کنیم نظام مالیاتی خودمان را اصلاح کنیم، مداوم دنبال افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای حل مشکلات درآمدی دولت هستیم.»
با پیوستن آنتونی، وینگر سابق آژاکس، به یونایتد، تعداد ستاره‌های برزیلی که پیراهن این تیم را به تن کرده‌اند افزایش یافت.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ