گویی از منظر شریعتمداری هرکه در بخش خصوصی مسئولیتی دارد، نیروی غیرمتعهد یا ضدنظام است و احتمالا متولی نهاد‌های اقتصادی خصوصی هم باید اختصاصاً در اختیار همفکران و رفقای ایشان قرار بگیرد تا مصداق تعهدگرایی باشد؟ آیا در پس این تحلیل و تفسیر‌های بدبینانه و برچسب‌زدن‏‌های سیاسی، ردی از انحصارطلبی را باید جست یا دلسوزی برای نظام و مردم را؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوچانو اسپالتی فاش کرد، به ناپولی گفته در تابستان می‌رود، اما «باشگاه باید این را اعلام کند، نه من. من پیشنهاد افزایش دستمزد را رد نکردم، من از سایر باشگاه‌ها پیشنهاد ندارم، همه این‌ها غلط است.»
در شبی که پرسپولیس، عملکرد درخشانی داشت، مهدی ترابی بیش از همه به چشم آمد و با ثبت سه گل کام هواداران را به زیبایی شیرین کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.
واقعيت اين است به نظر من سه مشكل اساسي وجود دارد: يكي اينكه كيفرخواستي كه صادر شده كاملا غلط است و متاسفانه اين عبارت را بايد عرض كنم كه ظالمانه است و بازپرس و هياتي كه روي اين مساله كار كردند و بحث كارشناسي همه‌اش زيرسوال است (خيلي سربسته عرض كردم.)
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ