مدافع اسبق استقلال درباره بازی جنجالی این تیم مقابل شموشک در دومین دوره لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
دلیل گرانی در ایران، فساد و رانت و همچنین نداشتن تکنولوژی تولید است، به همین دلیل مرغی که از فرانسه وارد ایران می شود با آن هزینه‌های حمل و نقل سرسام آور اروپا تا ایران، بازهم از مرغ داخلی ما ارزان‌تر است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
یازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در حالی برگزار شد که وکلای وی از یک اتفاق غیر قانونی و شوک‌آور در روند تحقیقات پرونده پرده برداشتند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به انتقال بازی پرسپولیس - پیکان به ورزشگاه آزادی گفت: سازمان لیگ و فدراسیون جز تخلف کار دیگری نمی‌کنند.
منابع رسانه‌ای عبری زبان در گزارشی از درز سندی از وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند که حاکی از «انزوای روزافزون اسرائیل در سطح جهانی است».
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
طی دو سال گذشته و در میان گزارش‌های متعدد مبنی بر سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی در کلیسای لهستان، واتیکان چندین مقام عالی رتبه کلیسا را به دلیل پنهان‌کاری درباره این موضوع خلع لباس یا تحریم کرده است.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
یکی از خبرنگاران ازبکستانی از توافق «عزیزبک آمانوف» هافبک استقلال با یک تیم ازبک و سفر او به آنتالیا ترکیه خبر داد.
کلیپ دوم به نوعی جعلی است و گویا بعدها در همان مکان با دیزاینی مشابه جلسه سخنرانی _که البته خالی از جمعیت است_ دوباره ضبط شده تا منتقدان ساکت شوند.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
یک روزنامه قطری اعلام کرد کارلوس کی‌روش از یک ماه پیش مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال قطر آغاز کرد و بر سر جزئیات این قرارداد به توافق رسیده است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی که به تیم پرسپولیس پیوسته است دوران عجیبی را در استقلال تجربه کرد و علیه اقدامات عجیب مدیران باشگاه سابق خود افشاگری کرد.
توانگر نماینده تهران برخی پشت پرده های پرونده ادمین های بازداشتی تلگرامی را افشا کرد
شناسایی دو انبار احتکار مواد غذایی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ