تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده نشان داد، قاتل به‌دلیل وجود اختلاف بر سر حق‌آبه روستا در ابتدا با مرد میانسال درگیر شده و سپس وی را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده و پس از وقوع این جنایت از مهلکه گریخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک قتل در گرمسار خبر داد و گفت: تنها در ظرف سه ساعت قاتل و همدست وی دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های برج پرداختند و مشخص شد تنها کسی که به خانه این زن وارد و سپس خارج شده مردی از آشنایان زن میانسال بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد میانسال بازداشت شد.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران
دلیری با اشاره به اینکه علت قتل اختلافات مالی بوده، گفت: علاوه بر قتل جوان ۲۶ ساله، دو نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
اسرار این جنایت هولناک سی‌ام مهر امسال زمانی که مأموران پلیس برای بازداشت یک مرد موادفروش وارد خانه‌ای در شهرری شدند فاش شد. آن روز وقتی جسد دختربچه ۶ساله‌ای در یخچال خانه مرد قاچاقچی پیدا شد تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ