سخنگوی جنبش حماس به عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در کریات اربع واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.
سخنگوی حماس از ضربات مهلکی خبر داد که مبارزان فلسطینی به صهیونیست‌ها در کرانه باختری وارد کرده اند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات تل‌آویو مبنی بر ترور رهبران این جنبش، یک تلاش شکست‌خورده برای بهبود وجهه رژیم‌صهیونیستی است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به عملیات جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دخالت غربی‌ها در موضوعات داخلی و فرستادن جاسوس دوتابعیتی به ایران برای دریافت اطلاعات حساس، گفت: اقدام اروپایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل است لذا ادعاهای کشور‌های اروپایی بی مبنا است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات مقاومتی امروز در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در جنوب غربی کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره سفر هیئت حماس به سوریه واکنش نشان داد.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: اعدام وحشیانه محمد الشحام جوان ۲۱ ساله فلسطینی ماهیت وحشی و تروریستی این رژیم را برملا کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ