سخنگوی حماس به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره سفر هیئت حماس به سوریه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت که همه تلاش آمریکا در راستای تقویت اعتراضات در کشورهای مخالف خود است.
سخنگوی وزارت خارجه چین از آمریکا خواست به اصل تمامیت ارضی این کشور در رابطه با تایوان احترام بگذارد.
وزیر خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص دست نداشتن در شورش گروه نظامی «واگنر» را غیر واقعی دانست.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
انفجار نقاط مختلف لوله‌های گاز در عمق آب‌های بین چند کشور با حجمی انبوه از مواد منفجره، عملیاتی پیچیده نظامی می‌طلبد که فرضیه اقدام ناتو به سرکردگی آمریکا و هماهنگی با اروپا را تقویت می‌کند.
وزیر اقتصاد فرانسه با حمایت از موضع رئیس جمهور این کشور درباره تایوان، گفت که پاریس نباید صرفا به خاطر اتحاد با آمریکا، وارد مناقشه چین و تایوان شود.
حزب مخالف دولت کره‌جنوبی اعلام کرد که شنود مقامات این کشور از سوی آمریکا روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با اشاره به تحرکات اخیر چین در عرصه بین‌الملللی می‌گوید ایران، چین، روسیه، کره شمالی در حال تقویت روابط خود هستند، اما واشنگتن همچنان به دور خود می‌چرخد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش مخالف توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.
تحلیلگر سیاسی عراقی معتقد است که آمریکا از همکاری عراق با چین راضی نیست و واشنگتن قصد دارد در مقابل پکن و همه کشورهایی که با آن همکاری می کنند، بایستد.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) اتباع روسیه و مخالف جنگ اوکراین را جذب می‌کند.
امام جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟
ائتلاف احزاب یمنی با عنوان «اللقاء المشترک» تاکید کرد که آمریکا مخالف صلح و ثبات در یمن است.
وزیر امور خارجه گفت: کشورهای غربی به رهبری آمریکا به دنبال تسلط بر جهان بوده و مخالف کشورهای مستقل هستند. پیام نشست تهران مخالفت با روند یکجانبه گرایی و تحریم‌های ظالمانه است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرده که بررسی درخواست عضویت اوکراین در ناتو بایستی به زمان دیگری موکول شود.
پلوسی گفت مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت اقدامات جمهوری آذربایجان ارائه داده که امیدواریم بزودی تصویب شود.
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا روز جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد. در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد که اقدامات لازم برای پاسخگویی به تلاش آمریکا و تایوان برای بسط روابط تجاری تحت ابتکار عمل تازه را در پیش می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ