حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: اعدام وحشیانه محمد الشحام جوان ۲۱ ساله فلسطینی ماهیت وحشی و تروریستی این رژیم را برملا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه در مقابل پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به تصویب پیش نویس قانون اعدام اسرای فلسطینی، تاکید کرد که این اقدام در راستای قانون کردن قتل سازمان یافته فلسطینیان صورت گرفت.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دخالت غربی‌ها در موضوعات داخلی و فرستادن جاسوس دوتابعیتی به ایران برای دریافت اطلاعات حساس، گفت: اقدام اروپایی‌ها خلاف حقوق بین‌الملل است لذا ادعاهای کشور‌های اروپایی بی مبنا است.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ