سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات مقاومتی عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان به بررسی چرایی اجرای این عملیات و پیامدهای آن می‌پردازند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت 4 صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.
حزب الله لبنان در پیامی به عملیات غرورآفرین مقاومان فلسطینی ضد اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کرد: این عملیات صهیونیست‌ها را غافلگیر و سیلی دردناکی به آنان زد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
پس از اجرای عملیات جهادی از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عمده سرزمین‌های آباد در رژیم صهیونیستی در منطقه شمالی آن است که حدود ۶۰۰۰ کیلومتر مربع یعنی دقیقاً به اندازه وسعت عملیات فتح خرمشهر وسعت دارد.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه دوشنبه در قدس اشغالی را پاسخ عملی به تجاوزات و جنایات اشغالگران علیه فلسطینی ها برشمرد.
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: بعد از تصویب ترکیب و گروه بندی‌های مشخص عملیات بورس بین الملل شروع خواهد شد.
شهردار منطقه ۸ تهران از آغاز عملیات احداث و راه‌اندازی احداث ایستگاه بی آر تی فدک در این منطقه خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در عملی کردن یکی از اهدافی که به گفته خودش در این تیم داشت شکست خورده است.
عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد.
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: پیروزی در عملیات فاو حاصل هماهنگی دو حوزه دیپلماسی و دو قوای مسلح یعنی ارتش و سپاه بود و می‌توان گفت پیروزی فاو و عملیات والفجر هشت، سرنوشت جنگ را تغییر داد.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: سیلاب ها باعث ذوب یخچال‌های طبیعی و ورود آب گل‌آلود به چشمه کوهرنگ شد و به یکباره ۶۰ درصد آب استان را غیر قابل تصفیه و استفاده کرد.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ