در حادثه عصر روز چهارم آبان در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۳۷۰ هزار دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی تاکنون خبر داد.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: برای جلوگیری از اشتباه در ارسال کتاب دسترسی به اولیا و دانش آموزان توصیه می‌کنیم که خودشان ثبت کتب درسی را انجام دهند.
بر این اساس لازم است حقوق دانش آموزان و والدین در موضوع ثبت نام نظیر عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده بندی ثبت‌نام و... به نحو مقتضی از طریق تولید محتوای مناسب اطلاع رسانی شود.
به نام این سرکرده داعش اشاره نشده است، ولی «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا وی را «متفکر حمله هولناکی» خواند که در آخرین روز‌های خروج ایالات متحده از افغانستان انجام شد.
دستگاه اطلاعاتی عراق افزود: «خالد عاید احمد الجبوری» با نام «یعقوب المهاجر»، یکی از خطرناک ترین عناصر عضو داعش بود که با حکم قضایی صادره از قاضی دستگاه ذی ربط در استان ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.
فعالان دانش بنیان معتقدند در سالی که به نام دانش بنیان نامگذاری شد همچنان با چالشهایی قدیمی مواجه بودند و تمامی ارکان کشور هنوز به فهم و درک مشترکی برای افزایش تولید دانش بنیان نرسیده اند.
در ادامه بیانیه آمده که این مسئول رسانه‌ای داعش با نام اختصاری «ع.ع.ع» در منطقه «الکرامه» بازداشت و تحویل دستگاه ذی‌ربط داده شد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعداد کمی از دانش آموزان هنوز برخی از کتب آموزشی خود را دریافت نکردند که دلیل اصلی آن مشکل ثبت نام آنها در سامانه توزیع کتب درسی است.
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به رسالت تصاویر ماهواره خیام گفت: تصاویر ماهواره در اختیار شرکت های دانش بنیان متقاضی و تایید صلاحیت شده قرار می گیرد.
سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: وظیفه داریم علم روز و دانش فنی را به سایر قهرمانان و ورزشکاران انتقال دهیم.
شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.
داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد. داعش از عامل این حمله با عنوان جهادی «أبی عائشة العُمری» نام برد.
مهلت ثبت درخواست دانش‌ بنیان‌ها برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه توسعه اشتغال تا ۱۵ آبان از سوی صندوق نواوری و شکوفایی تمدید شد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی داعش با نام ابوجندل خبر داد.
این هفته نام خانواده خزعلی بیش از هر نام دیگری در دنیای سیاست ایران شنیده شد؛ ماجرا از این قرار بود که مشخص شد حمید رضازاده فرزند انسیه خزعلی که در کانادا به سر می‌برد، شرکت فروش فیلترشکن تاسیس کرده است!
سازمان دانش آموزی با راه اندازی یک موکب با نام موکب فرزندان حاج قاسم در تلاش است تا جنبش دانش آموزی کشورهای اسلامی را ایجاد کند.
اسپایکر نام یک پایگاه نظامی در تکریت است که همزمان با حملات گروه تروریستی داعش به عراق، صد‌ها سرباز شیعه در این پایگاه توسط جنایتکاران وابسته به رژیم بعث به شهادت رسیدند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ