داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد. داعش از عامل این حمله با عنوان جهادی «أبی عائشة العُمری» نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حنیف طاهری مداح اهل بیت (ع) هم در شب پنجم محرم در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) به مداحی برای قرآن پرداخت. در زمان مداحی او عزاداران قرآن بالای دست گرفته بودند.
نماهنگ «بیعت با علی» با صدای ابوذر روحی را مشاهده می‌کنید.
یکی از کاربران توئیتر ویدئویی از خدمت رسانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به حجاج منتشر کرد که اقدام به پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در ایام حج کرده است.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
تیم فوتبال هوادار به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم برای قرمزهای تهرانی تونل افتخار زد.
یک کاربر ایرانی در چین با منتشر کردن یک ویدیو، مهندسی عجیب و جالب چین را نشان می‌دهد که در طبقه بیست و دوم قرار دارد اما در همکف است.
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
بیست نفر از کوهنوردان و فعالان محیط زیست در هوای بسیار سرد، برای علوفه رسانی به حیات وحش گرفتار در برف، به جای کوله پشتی، پِرِس‌های علوفه خشک را تا ارتفاعات منطقه حفاظت شده شیدا رساندند.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
ایکر کاسیاس جام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را به ورزشگاه لوسیل آورد.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
برخی منابع خبری از وقوع سومین انفجار در محله راموت قدس اشغالی خبر می‌دهند. گزارش شده است که در این انفجار سه اسرائیلی زخمی شدند. از جزئیات بیشتر انفجار سوم گزارش بیشتری در دست نیست.
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ