در ادامه بیانیه آمده که این مسئول رسانه‌ای داعش با نام اختصاری «ع.ع.ع» در منطقه «الکرامه» بازداشت و تحویل دستگاه ذی‌ربط داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار شهردار تهران از موافقت نخست‌ وزیر عراق با ورود خودرو‌ های ایرانی به داخل خاک عراق در ایام اربعین خبر داد.
حشدالشعبی نیرویی نظامی با جمعیتی حدود ۱۵۰ هزار نفر است که از سال ۲۰۱۴ با هدف مبارزه با داعش شکل گرفت. این نیرو از حدود ۴۰گروه مختلف تشکیل شده که عمدتاً گروه‌های مسلح شیعه هستند، اما برخی گروه‌های سنی‌مذهب و مسیحی و ایزدی نیز در آن حضور دارند. حشدالشعبی با تصویب پارلمان عراق در سال ۲۰۱۶ یکی از نیرو‌های نظامی عراق شد و زیرنظر فرماندهی کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت.
اعلام خبر پذیرش نیرو‌های حشدالشعبی در دانشگاه تهران در شرایطی است که چندی پیش وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق تعدادی از دانشگاه‌های ایران را از فهرست دانشگاه‌هایی که برای بورسیه تحصیلی به رسمیت می‌شناسد خارج کرد.
رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد: استاندارد‌های علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم، زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.
سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس جدایی از حشد الشعبی عراق به سوئد پناهنده شده بود.
حشد شعبی عراق برای نخستین بار اعلام کرد که پهپادهای هجومی از نوع M۶ را در اختیار دارد و از آن‌ها برای مقابله با تروریست‌ها و اشغالگران آمریکایی استفاده خواهد کرد.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سالروز تاسیس این جریان مردمی در عراق، سخنرانی کرد.
وزیر بهداشت، در دیدار با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق، درباره تمهیدات راهپیمایی اربعین، گفتگو کرد.
رئیس سازمان حشد شعبی با اشاره به اینکه این سازمان از دولت عراق در زمینه توسعه‌گرایی و مبارزه با فساد حمایت می‌کند، گفت حشد شعبی یک نماد وحدت‌بخش برای عراق و مدافع نخست نظام سیاسی آن است.
رئیس سازمان حشد شعبی با اشاره به اینکه این سازمان از دولت عراق در زمینه توسعه‌گرایی و مبارزه با فساد حمایت می‌کند، گفت حشد شعبی یک نماد وحدت‌بخش برای عراق و مدافع نخست نظام سیاسی آن است.
نیروهای حشد شعبی امروز دوشنبه از آغاز عملیات امنیتی گسترده در منطقه العیث در استان صلاح‌الدین خبر دادند.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد.
یگان های مهندسی و پشتیبانی حشد الشعبی برای امدادرسانی به زلزله زدگان سوریه بسیج شدند.
فرمانده کل سپاه گفت: لشکری که شهید دقایقی ساخت پایه‌گذار یک حرکت عظیم و مؤثر یعنی حشد الشعبی در عراق شد که توانستند در عراق کارهای بزرگی را انجام دهند.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
سازمان حشد شعبی عراق شکایت خود را از حیدر الزیدی، فعال مدنی عراقی که به ابو مهدی المهندس، نائب رئیس سابق حشد شعبی اهانت کرده بود، پس گرفت.
قدوسی گفت: سپاه میلیونی یمنی و ایرانی بزودی حجاز را از شرآل سعود وهابی پاکسازی می‌نماید، حشد الشعبی و جریان مقاومت در همین روز‌ها ارتش تروریستی آمریکایی را با خفت و ذلت از منطقه فراری میدهد.
یکی از از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق خبر داد که در جریان ایام زیارتی اربعین حسینی -علیه السلام-، نیروهای این سازمان در دیالی، پنج ضربه به عناصر داعش وارد کردند.
عشایر کُرد استان دیالی عراق اعلام کردند که حشد شعبی در دفاع از مناطق کردنشین عراق بیش از ۹۰ شهید و جانباز تقدیم کرده است.
نخبگان اهل سنت عراق تاکید کردند که حشد شعبی نماینده همه ملت عراق است و هرگونه تلاش برای دور نگه داشتن آن از صحنه امنیتی به معنای وقوع یک فاجعه دیگر است.
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از دولت محلی استان کربلای معلی خواست تا مأموریت تأمین امنیت اربعین حسینی را به نیرو‌های امنیتی محدود کند و به حشد الشعبی و سرایا السلام (شاخه نظامی جریان صدر) اجازه ندهد امنیت این مراسم را تأمین کنند.
فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای حشد در طرح تامین امنیت زائران ایرانی اربعین حسینی (ع) شرکت خواهند کرد.
حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و پیگرد عناصر داعش در استان نینوی آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ