سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: برای جلوگیری از اشتباه در ارسال کتاب دسترسی به اولیا و دانش آموزان توصیه می‌کنیم که خودشان ثبت کتب درسی را انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا امروز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
امیر طاهر موفق شد نخستین گل فصل جدید رقابت های لیگ برتر را به ثمر برساند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ نفر از برترین متخصصان شاغل در خارج از کشور تایید اولیه ثبت نام در سامانه طرح جایگزینی سربازی را اخذ کرده اند.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از ثبت نام اولیه این باشگاه در لیگ قهرمانان خبر داد.
مدیر امور بین الملل پرسپولیس از ثبت نام اولیه این باشگاه در لیگ قهرمانان خبر داد.
مدیر امور بین الملل خبر از تکمیل مدارک لازم برای بارگذاری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و گفت: قبل از اینکه نامه را دریافت کنیم جمع‌آوری مدارک و مستندات را آغاز کرده بودیم.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج‌سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود ثبت کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
محمد قنبری روی پاس ابوالفضل رزاق پور دروازه پیکان را باز کرد تا اولین گل هفته به نام او ثبت شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
قهرمان سابق وزنه برداری به عنوان اولین نفر برای حضور در انتخابات ریاست این فدراسیون نام نویسی کرد.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این پس نام بیماری آبله میمونی را به کلمه جایگزین mpox یا «آبله ام» تغییر می‌دهد.
در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ناشنوایان، مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ثبت نام کرد.
اولین مدال کاروان ایران در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان کسب شد.
رئیس کمیته امداد گفت: مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه برای ثبت نام در طرح ملی مسکن معاف شدند.
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد بی نظمی در مدارس غیرانتفاعی و همچنین دریافت مبالغی از اولیا در مدارس دولتی و غیردولتی هستیم که باید بررسی شود.
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر دوشنبه واریز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ