رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری در خبرگزاری مهر درباره ابهامات این موضوع مهم پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
یک منبع سعودی از بررسی طرح اتصال ریلی عربستان به ایران از طریق کویت و بصره توسط ریاض خبر داد.
منابع عراقی از نشست سفیر ایران در عراق با استاندار بصره برای افتتاح طرح ریلی میان عراق و ایران خبر دادند.
بانک گردشگری با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده های جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می کند.
شرکت تویوتا از طرح اولیه خودرویی برقی برای شرکت در مسابقات رالی رونمایی کرده که مدت زمان شارژ آن کوتاه تر است و با هیدروژن کار می کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
جزئیات تفاهمنامه اجرایی طرح ریلی شلمچه-بصره بین ایران و جمهوری عراق را از زبان مدیر عامل شرکت آهن مشاهده می‌کنید.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 95 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 10828 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
معاون ساخت و توسعه راه آهن گفت: طرح های ریلی از جمله طرح رشت- آستارا ۴ سال دیگر افتتاح خواهد شد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 75 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 9311 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز را مورد توجه قرار دهد.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی  گفت: با توجه به افق ۱۴۱۴ تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.
استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداختی اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد ریالی تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» دریافت کنند.
بانک گردشگری عاملیت تامین منابع بیش از 70 طرح مصوب سفرهای استانی دولت با مبلغی بیش از 38 هزار میلیارد ریال را عهده‌دار شده است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای ایمن‌سازی، تقویت و نگهداری زیرساختهای مهم و حائز اهمیت حمل و نقل استان اجرا شده است.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای ایمن‌سازی، تقویت و نگهداری زیرساختهای مهم و حائز اهمیت حمل و نقل استان اجرا شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک تهران باید بازنگری شود و مطالعات جامع ریلی منوط به اجرایی این موضوعات بود.
یک مقام ترکیه ای از طرح ارتباط ریلی میان ترکیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پرده برداشت.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ