در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه‌نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همیشه نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم کمک کنم، کار می‌کنم. روزی هم نتوانم کمک کنم با یک خداحافظی همه را خوشحال می‌کنم.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
اشپورت‌بیلد می‌گوید گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ درباره توافق پی‌اس‌جی با لوکاس هرناندز دروغ بوده و باعث عصبانیت شدید بایرن مونیخ از این رسانه فرانسوی شده است.
همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
پاسخ تند استقلال به ادعای سازمان لیگ
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
بانک مرکزی به ادعاها و مطالب خلاف واقع و نادرست تعدادی از صرافان در خصوص وضعیت مجوز فعالیت آنها به صورت شفاف و مبسوط پاسخ داد.
پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
باشگاه مس کرمان نسبت به ادعای هوادار تهران واکنش نشان داد و مدعی شد در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت منتظر آن خواهند ماند.
به نظر می‌رسد که بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا روز به روز جدی‌تر می‌شود.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (جمعه) ضمن خواستار "آرامش" گفت که در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر پرواز یک "بالون نظارتی چینی" در حریم هوایی آمریکا است.
محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت.
رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.
سرمربی پاس گرگان صحبت های عجیبی را در رابطه با قضاوت بازی تیمش و پیکان مطرح کرد.
تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ادعاهای مطرح شده از سوی باشگاه منچسترسیتی درباره اظهاراتش پیش از بازی با این تیم را رد کرد.
ما چنین بیانیه غیرمسئولانه و ادعای بی‌اساس را مداخله در امور داخلی ایران و ناقض اصول بنیادین حقوق بین‌الملل از جمله اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی سایر دولت‌ها می دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ