سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص برخی از ابهامات این نهاد توضیحاتی بعد از جلسه هیئت رئیسه ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف و نیرو‌های جبهه انقلاب باید تا زمان انتخابات تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترویج این سه‌گانه به کار بگیرند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابیگری انتقاد کرد و گفت: نباید بگذاریم که جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند و انقلابی‌ها را در مسائل سیاسی فاقد عقلانیت و اخلاق معرفی کنند و با ذبح مسائل کلان و ملی به پای منافع شخصی و حزبی، رفتار‌های سهم‌خواهانه از خود نشان دهند.
مسائل مربوط به بندهای قرارداد و مالیات باعث شد تا سه بازیکن فولاد مجوز حضور در دیدار امروز را نیافتند.
مسیح مهاجری:‌ رابرت مالی مذاکراتی با بعضی افراد ایرانی داشته، به نحوی که مسایل داشت به جایی می رسید، که شاید حتی برخی از مقامات آمریکایی هم تا آن حد مطلع نبودند، اما تندروهای داخلی و کاسبان تحریم اطلاعات مربوط به مذاکرات را لو دادند، تا مذاکرات به جایی نرسد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در صورت تبدیل شدن به قانون شاید بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را سامان دهد اما باید بدانیم که با یک طرح و لایحه همه مشکلات و مسائل اقتصادی حل نخواهد شد و اگر چیزی فراتر از این به جامعه القا شود، درست نیست.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: اینکه پلتفرم‌های خارجی درآمد بسیار بالایی دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند یک معضل جدی است. با فیلتر کردن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسائل حل نمی‌شود.
کاپیتان های استقلال در روزهای آینده به دیدار سرپرست باشگاه می روند تا درباره مسائل مالی خود صحبت کنند.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه تمام تلاش خود را کرده تا مسائل مالی تأثیری در روند بازیکنان نگذارد، گفت: مشکلات مالی حل شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
اتحادیه اروپا کمک‌های مالی لهستان را تا زمانی که ورشو به مسائل قضایی رسیدگی نکند مسدود کرد.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
این جماعت که از محله‌های تهران تا دانشگاه‌ها و صداو سیما تریبون اختصاصی دارند، از ریزترین مسائل اجتماعی تا مسائل مرتبط با امنیت ملی و حتی پیچیده‌ترین مسائل پزشکی و فیزیک کوانتوم تزپردازی می‌کنند. آن‌ها سندی برای ادعاهایشان ندارند، اما مدعی هستند که از منابع ویژه برخوردار هستند که در این گیتی اختصاصی‌شان است.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد مسائل مختلف این رشته به صحبت پرداخت.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ