یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی هوادار تهران به دلیل عدم دریافت مطالباتش باشگاه سابق خود را محکوم کرد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، همه کاندیداها انصراف دادند.
طبق شنیده‌ها، در انتخابات فدراسیون بوکس قرار است از بین ۴ کاندیدای نهایی، سه کاندیدا به نفع یک نامزد کنار بکشند.
مجید عبدالحمیدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس تابناک در رابطه با تاثیر گشایش‌های سیاسی و اقتصادی بر صنایع تولیدی، اظهار کرد: سفر پادشاه عمان به ایران می‌تواند به سبب جذب سرمایه‌گذاران جدید در کشور حامل اخبار مثبتی برای بازار سرمایه در بلند مدت باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسی نمی‌تواند حقوق ایران از حقابه هیرمند را انکار کند و افغانستانی‌ها باید حقابه ایران را تأمین کنند.
گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
ایران به نفع قطر از میزبانی جام ملتها کنار کشید؟
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در نشستی در برلین گفت: حمایت نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از اوکراین به نفع ماست!
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بخشی از دلایل ریزش بازار به عدم نفع در شش الی هفت ماه گذشته باز می‌گردد، زیرا در آن زمان در اوج قیمت‌های کامودیتی‌ها می‌توانست صادرات صورت پذیرد، اما به دلیل اشتباه نابخشودنی وزیر صمت در عوارض صادراتی باعث شد که نزدیک به سه میلیون تن مقادیر فولادی در انبار‌های فولادسازان انباشته شود.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیس جمهور گفت: ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم.
محمد جواد معنوی نژاد بعد از مدت ها دوری به تیم ملی والیبال ایران بازگشته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.
سرهنگ جاوید امیرانلوی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی‌های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفته و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی می‌کرد.
خانم دکتر فوتبال در آمریکا پیگیر کارهای اقامت
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.
ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازارکاهش یافت، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته بیش از ۵۴ هزار تومان کاهش داشته است.
مسعود دانشمند تصریح کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین خطای دولت این است که دارد سیاست‌های دولت قبلی و دولت آقای احمدی نژاد را به غلط و به نادرستی جلو می برد در حالی که باید بسترهای اقتصادی را درست کند و آن نهادهایی که باعث می شوند تولید رونق گیرد را درست هدایت کند.
کارشناس بازار سرمایه گفت شرایط کنونی بازارهای موازی به نفع بازار سرمایه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ