در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، همه کاندیداها انصراف دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان عنوان‌دار کشتی آزاد هند از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انصراف دادند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
انصراف بهترین دوچرخه‌سوار ایران از کاروان هانگژو
یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای لیگ برتر والیبال رخ داده است.
سومین تنیسور برتر جهان از مسابقات ATP-500 در واشنگتن انصراف داد.
باشگاه چوکا تالش از شکایت علیه شمس‌آذر در خصوص بازیکنان غیرمجاز انصراف داد.
نایب‌رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به دلیل آنچه عدم شفافیت در روند برگزاری انتخابات و رقابت یک طرفه خواند، از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی انصراف داد.
بارسلونا به خاطر شرایط مالی نه چندان خوبش توانایی جذب ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را ندارد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت‌های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.
تجربه کشوری مانند چین نشان می‌دهد به دلیل سرکوب قیمت‌های کشاورزی، کمبود مواد غذایی در تمام سال‌هایی که چین درگیر برنامه‌ریزی متمرکز بود، فراگیر شده و انحراف قیمت‌ها مانع رشد اقتصادی شده است.
شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
امید قهوه که به صورت مشروط مالکیت باشگاه چوکا به او واگذار شده بود از این مسئولیت انصراف داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت انصراف، ترک و یا اخراج از تحصیل داشته اند از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) ۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی‌توانم برای تیم ملی بخوانم.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است، گفت: من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ