سرمربی اسپانیایی تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هادی محمدی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
اگر تمرکز شما روی بازیکنانی است که تا یک ماه بعد در دسترس خواهند بود، دچار اشتباه شده اید. در بازار چانه‌زنی اصلی روی دسته‌ای دیگر از بازیکنان است.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر تمرکز و دقت بر برنامه‌های بلند مدت دشمن، خطاب به فرماندهان ارشد نیروهای مسلح بیان داشتند: اگر عقلایی عمل شود، به شکست کشاندن محاسبات دشمن امکان پذیر است
منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت گفت: برای هواپیما‌های زیر ۱۰۰نفره با توجه به اینکه شرایط فراهم است، در وهله اول روی ساخت و توسعه یک مدل هواپیما تمرکز می‌کنیم که اگر بتوانیم از مشارکت کشور‌های دیگر استفاده کنیم سرعت کار افزایش می‌یابد.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
اگر باید رانندگی کنید، صبح، ظهر یا شب فرقی ندارد، فقط فراموش نکنید که خوردن وعده غذایی مناسب قبل راهی شدن، مهم است. یعنی غذای متعادل و کامل که نه خیلی سنگین و نه سبک باشد. همان‌طورکه وعده غذایی بسیار سبک منجر به مشکل در تمرکز می‌شود، برعکس آن هم صادق است وغذای سنگین خواب‌آلودگی ایجاد می‌کند.
مجتبی سرآسیایی می‌گوید اگر گل‌گهر متمرکز باشد نی‌تواند استقلال را در تهران شکست بدهد.
سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که آیا علت مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در بروجرد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد؟ تصریح کرد: مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر در قم تمرکز داشته و اگر در استان‌های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت شود؛ ساز و کار‌های بررسی علت مسمومیت اتخاذ می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: رموز و تأثیرات این انقلاب نه‌ فقط بر دشمن بلکه حتی بر بسیاری از خواص و دلسوزان نظام هم مشخص نیست. در تاریخ این نهضت، وقایعی اتفاق افتاده که باید به‌طور خاص مورد تمرکز و توجه قرار بگیرد و واقعه ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ از جمله آن موارد است.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
اگر مغز خود را با مواد مغذی مناسب تأمین نکنید، علائم مختلفی از جمله مشکلات حافظه، خستگی و تمرکز را احساس خواهید کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
اگر رژیم شما فاقد مواد مغذی ضروری باشد، می‌تواند به تمرکز شما آسیب برساند. کم یا زیاد خوردن نیز می‌تواند در تمرکز شما اختلال ایجاد کند. یک وعده غذایی سنگین ممکن است احساس خستگی در شما ایجاد کند، همچنین دریافت کم کالری باعث گرسنگی و حواس پرتی در شما شود.
اگر فردی علائم افسردگی اساسی را که به صورت فصلی برای حداقل دو سال متوالی رخ می‌دهد، تجربه کند، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شود. علائم ممکن است شامل خوابیدن یا خوردن بیش از حد، کناره گیری از ارتباطات اجتماعی، احساس افسردگی تقریباً روزانه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی، عدم توانایی در تمرکز و نداشتن انرژی باشد
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.
اگر سطح گلوکز خون شما خیلی پایین بیاید، علائمی از گرسنگی شدید، احساس اضطراب، تغییرات خلقی، مشکل در تمرکز و کلافگی بروز می‌کند و لازم است در این شرایط بلافاصله از طریق یک منبع قند ساده مانند قرص گلوکز، آب نبات سفت یا آب میوه میزان قند را به تعادل برسانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ