شاگردان حسین عبدی در صورت برتری مقابل یمن باید مقابل یکی از تیم‌های استرالیا یا ژاپن قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
تیم نوجوانان ژاپن با برد مقابل استرالیا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسید تا به مصاف ایران بیاید.
تیم فوتبال نوجوانان ایران به تماشای دیدار ژاپن و استرالیا در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا نشست.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پس از شکست مقابل حریف دانمارکی در مسابقات قهرمانی جهان، ابراز امیدواری کرد که این نتیجه را در دیدارهای بعدی جبران کند.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
تیم فوتبال ساحلی ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا راهی دور حذفی شد و منتظر مشخص شدن حریفش در این مرحله است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
یکی، دو خبرگزاری از‌جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث‌های بی‌شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد شود و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.
آخرین فرد اضافه شده به نیمکت تیم ملی در جام جهانی مارکار آقاجانیان بود که کی‌روش برای بازی با امریکا روی او حساب می‌کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.
هر ۳ تیم گروه اول جام جهانی شانس صعود به دور بعدی جام جهانی و مصاف احتمالی با ایران را دارند.
تیم‌ملی هلند شانس زیادی دارد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
تیم‌ملی ژاپن در دیدار مقابل اکوادور به تساوی رسید.
تیم ملی فوتبال سنگال حریف بعدی تیم ملی ایران، در یک بازی تدارکاتی به پیروزی رسید.
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
بهروز عطایی معتقد است تیم ملی والیبال ایران در مرحله بعدی قهرمانی جهان با برزیل دیدار خواهد کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
جوانان ایران برای کسب رده پنجم تا هشتم به مصاف تایلند خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ