نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به اینکه لازم نیست ما در گام اول قیمت حامل‌های انرژی را بالا ببریم، گفت: باید جلوی ازدیاد مصرف انرژی را بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرخ نقدینگی در کشور کاهش پیدا کرده و امیدواریم با شفاف‌سازی جلوی بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی گرفته شود.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتماً در بررسی لایحه عفاف و حجاب از نخبگان در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و دلسوزان نظام کمک می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتماً در بررسی لایحه عفاف و حجاب از نخبگان در دانشگاه ها و حوزه علمیه و دلسوزان نظام کمک می گیرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه عابر پیاده باید در پیاده راه احساس امنیت کنند، گفت:کودکان را روی صندلی جلوی خودرو ننشانید.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: تداوم درگیری در برخی مناطق سودان می تواند باعث گسترش دامنه درگیری در سراسر سودان شود و باید هرچه سریعتر جلوی این درگیری ها را گرفت.
ما می‌توانیم مومنین را به چند دسته تقسیم کنیم؛ یک دسته آن‌هایی که معتقدند ما حق نداریم معترض زنان و دختران بی‌حجاب شویم و یک دسته آن‌هایی که می‌گویند ما باید برخورد بکنیم. این وسط آن بخش از حکومت که تندور‌ها هستند، دارند تمام اقشار و لایه‌های مختلف جامعه را در برابر همدیکر قرار می‌دهند. کم نیستند بانوان محجبه و مردان مومن و متدین که به‌هیج وجه اعتقاد ندارند باید با خانم‌هایی که بی‌حجاب هستند، برخورد فیزیکی شود. فقط این‌وسط تندرو‌ها هستند.
آیت الله جوادی آملی: باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!
تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.
محمد ربیعی می‌گوید قصد دارد تیمش را در جلوی زمین تقویت کند و از هماهنگی سایر خطوط رضایت دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد باید جلوی برخوردهای سلیقه‌ای و دلالی بانک‌ها را بگیرد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش باید بازی بهتری را برابر بایرن مونیخ ارائه می‌کرد.
رئیس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارهایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها است.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس در اجرایی کردن شبکه ملی ارتباطات کمک خواهد کرد، گفت: باید جلوی افترا زدن به مسئولان در فضای مجازی گرفته شود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
نماینده مجلس خبرگان گفت: گرچه دیر شده است اما جلوی ضرر را هر کجا بگیریم، نفع است و شما روحانیون که اینجا گرد هم آمده اید نشان داده اید که فرهنگ غربی در شما اثرگذار نبوده است.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ