تیم استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرجینیو دست با نیس به توافق رسیده و انتقال او به این تیم فرانسوی در مراحل پایانی قرار دارد.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
الکس اوکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول و آرسنال راهی بشیکتاش ترکیه شد.
عبدو دیالو، مدافع 27 ساله پی اس جی، که در تور آسیایی حضور نداشت و با مازادها تمرین می‌کرد، از دیروز به تیم اصلی اضافه شد.
بازیکن مازاد رئال مادرید، پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد
انتقال الکس کویادو از بارسلونا به رئال بتیس قطعی شده و این قطعا باعث خوشحالی ژاوی خواهد شد.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
تراکتور، بازیکن مازاد پرسپولیس و نساجی را خرید
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
امیرحسین خدامرادی، بازیکن بیست و سه ساله هوادار می‌گوید در روزهای آخر نقل و انتقالات در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است.
مارکو آسنسیو از یک نیمکت‌نشین محض در ابتدای فصل تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد برای رئال شده و این را شاید بیش از هر کسی مدیون کریم بنزماست.
این بازیکن که در ابتدای فصل در لیست مازاد ساپینتو قرار داشت، پس از اینکه توانست گل قهرمانی استقلال در سوپرجام را به ثمر رساند، احساساتی شد و بغضش ترکید.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
اعلام شدن به عنوان بازیکن مازاد توسط بارسلونا و نیمکت‌نشینی در میلان موقعیت سرجینیو دِست در تیم ملی آمریکا را متزلزل کرده است.
پی اس جی تمایلی برای حفظ نیمار نداشت و او را در فهرست خروج قرار داده بود اما هرگز انتظار چنین واکنشی از ستاره برزیلی را نداشت.
بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.
باشگاه تراکتور با بازیکن سابق استقلال و هوادار قرارداد امضاء کرد.
امروز زمانی است که باید لیست خروجی های ساپینتو به باشگاه اعلام شد و انتظار می رود حداقل 3 بازیکن از استقلال جدا شوند.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
از پنج بازیکن مازاد بارسلونا که با این تیم به آمریکا سفر نکردند سه نفر از باشگاه جدا شده‌اند ولی تکلیف ساموئل اومتیتی و مارتین برایث‌ویت تا این لحظه مشخص نشده است.
فهرست بزرگسالان تراکتور تنها یک جای خالی دارد و این در حالی است که قربان بردیف سه بازیکن دیگر را در سبد خرید خود قرار داده است.
شنیده می‌شود بازیکن مذکور استقلال از حالا به اطرافیانش گفته است که راهی تیم رقیب یعنی پرسپولیس خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ