ترکیب نفت مسجدسلیمان برای دیدار مقابل ذوب‌آهن مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گارد ساحلی ترکیه اعلام کرد که به‌گروهی از مهاجران غیرقانونی گرفتار در دریای اژه کمک کرده است.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
کاش هر ۱۲ عضو محترم  شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
کاش هر ۱۲ عضو محترم شورای_نگهبان به همراه کل کارشناسان رد صلاحیت این شورا تشریف ببرند ترکیه و راز شور انتخاباتی با حضور ۹۰ درصد مردم را کشف کنند.
پرسپولیس در شرایط خاصی پا به دربی رفت گذاشته بود و در ترکیب این تیم مهاجمی دیده نمی‌شد اما حالا چهار مهاجم تخصصی تشنه بازی در دربی هستند.
ترکیه اعلام کرد که ۳۶۵ مهاجر افغانستانی را از شهر «آغری» این کشور توسط شرکت هواپیمای آریانا اخراج کرده‌ است.
شهروندان ایرانی پس از عراقی‌ها که ۱۲.۱ درصد از رقم کل را به خود اختصاص داده‌اند، در جایگاه دوم قرار گرفتند.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان قصد استفاده از عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی تیمش دارد.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
از آغاز سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۹ هزار و ۸۱۷ مهاجر غیرقانونی از ترکیه اخراج شده که ۶۶ هزار نفر از آنان افغانستانی و ۱۲ هزار و ۳۸۵ تن دیگر پاکستانی بوده‌اند.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند بر اثر وقوع حادثه برای یک مینی‌بوس حامل مهاجران غیرقانونی در ترکیه، ۹ نفر کشته و یک تن نیز زخمی شده است.
آریا برزگر در مصاف دوستانه نفت مسجد سلیمان – استقلال در استادیوم آزادی در ترکیب ثابت نفت و در نوک خط حمله این تیم به میدان آمد.
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
کریم اسلامی مهاجم36 ساله نساجی هم چنان در ترکیب این تیم موثر بازی می کند. او یا گل می زند و یا پاس گل می دهد.
ترکیب نفت مسجدسلیمان در حالی اعلام شد که مهاجری از بازیکنان باتجربه‌اش برای این جدال استفاده کرده.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
وزارت کشور ترکیه از اخراج بیش از ۳ هزار مهاجر از این کشور طی دوم و هشتم ماه سپتامبر جاری خبر داد.
رضا مهاجری ترکیب تیمش برای بازی با پرسپولیس را مشخص کرد.
شاگردان رضا مهاجری به دنبال کسب دومین برد فصل در خانه هستند.
آداما نیان مهاجم خارجی تیم نساجی به نظر می رسد خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و دارای جایگاه ثباتی در تیم حمید مطهری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ