سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان قصد استفاده از عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی تیمش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه راهی اصفهان خواهد شد.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
یک کارشناس اقتصادی بابیان اینکه یکی ازمشکلات فعلی رسوب کالا دربنادر وجود انحصار در واردات برخی از مواد غذایی است، گفت: این مسئله در برخی از اوقات شرایط بازار داخلی را با کمبود مواجه می کند.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
سفیرجمهوری اسلامی ایران در چین گفت: پکن در چارچوب طرح ابتکاری «کمربند-راه» به تهران پیشنهاد داده تا از اشتراک تاریخی در راستای گسترش همکاری‌های بین منطقه سین‌کیانگ و استان‌های مختلف ایران در جهت تسهیل حمل نقل کالات‌ها و ترانزیت استفاده نماید.
قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و ۱۸ تیم حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
برنامه و داوران هفته دوم لیگ برتر ایران
رئیس جهاد دانشگاهی از پیشنهاد این نهاد به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای جذب و نگهداشت نخبگان خبر داد.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
پرسپولیس تنها سه روز با حساسترین بازی فصل خود فاصله دارد و یحیی گل‌محمدی برنامه ویژه برای آماده‌سازی تیمش در نظر گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان قصد استفاده از عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی تیمش دارد.
مجتبی حسینی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی به حمایت از یحیی گل‌محمدی و سرمربیان ایرانی پرداخت.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
پیش از این قرار بود دور تازه تمرینات را از پنجشنبه پیش رو آغاز کنند، اما با نظر یحیی گل‌محمدی این برنامه تغییر کرد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم را بدون دخالت کارلوس کی‌روش برنامه ریزی می کند.
شیخ دیاباته احتمالا از هفته هفتم تبدیل به چهره موردنظر یحیی گل‌محمدی خواهد شد.
با توجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
تیم پرسپولیس امروز استراحت خواهد کرد اما یورگن لوکادیا به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رود تا تمرین انفرادی انجام دهد.
رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی به سطح پایین برخی بازیکنان پرسپولیس و همچنین ضعف در خط حمله تیم ایراد گرفت و بطور علنی به برخی خریدهای باشگاه حمله کرد. گویا یحیی گل‌محمدی بخاطر همین انتقادها او را کنار گذاشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ