رسانه‌های ترکیه اعلام کردند بر اثر وقوع حادثه برای یک مینی‌بوس حامل مهاجران غیرقانونی در ترکیه، ۹ نفر کشته و یک تن نیز زخمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
هال سیتی با مهاجم ایرانی خود آماده اولین بازی چمپیونشیپ انگلیس است.
اگر یک کارگر ساختمانی به کشور ارمنستان مهاجرت کند، روزی یک میلیون و ششصد هزار تومان درآمد خواهد داشت. یعنی ۴ برابر حقوق همین کار در ایران. برخی کارگران به کشور‌های اطراف از جمله عراق مهاجرت می‌کنند. حتی در سطح مشاغل بالاتر هم شرایط به همین منوال است. یک استاد دانشگاه در ایران ماهی چهارصد دلار درآمد دارد و با این وضعیت درآمد حتی برای خرید یک لپ تاپ، دچار مشکل خواهد شد.
ساعت ۹:۱۵ صبح امروز جمعه (هشتم اردیبهشت ماه) ۲ فروند لنج باری به نام‌های سیمرغ ۲ و ۱۱۴۸۲ که حامل کالا‌های وارداتی از کشور امارات متحده عربی بودند، در بندر تجاری بهمن شهر قشم دچار حریق شدند.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
باشگاه پرسپولیس ۹ فروردین اعلام کرد که از یورگن لوکادیا مهاجم سابق هلندی خود به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کرده است.
کشور‌های دیگر مانند آرژانتین و روسیه که تورم بالا دارند، چه کاری انجام می‌دهند؟ مگه بعد از شروع کرونا و حمله به اوکراین تورم اروپا به ۷ درصد نرسید؟ مگه تورم آمریکا به ۹ درصد نرسید؟ آن‌ها چه کردند؟ همه این‌ها سریعا با تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید، تورم را مهار و بعد هم کاهش دادند؛ بنابراین کاملا فرمول ساده و روشنی برای کاهش تورم وجود دارد
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان آتش نشانی تربت حیدریه از ۹ ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان جهت مهار حریق کارخانه قند تربت حیدریه خبر داد.
مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا در جریان تساوی تیمش مقابل اویپست دو گل زد.
قدرت تصمیم‌گیری در پاس آخر طارمی برای یک مهاجم ستودنی است. او در این فصل در ۱۳ بازی ۶ پاس گل داده است، بدون احتساب ۹ گل زده در تمام رقابت‌ها.
عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با ۹ گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ