نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
منابع عبری زبان از اجرای عملیات مقاومتی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند. از سوی دیگر بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.
در ادامه سیاست بازداشت فلسطینیان، چندین فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست بازداشت شدند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان خبر دادند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
منابع فلسطینی از بازداشت ۸ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جریان یورش های بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه با اشاره به یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از بازداشت هفت فلسطینی خبر داد.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری ۱۱ تَن از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ