وزیر کشور فرانسه تظاهرات دیروز را «پنج‌شنبه سیاه» توصیف و اعلام کرد در این ناآرامی‌ها شماری از نیروهای امنیتی زخمی و صدها نفر از معترضان هم بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
طبق اعلام بانک مرکزی، بانک‌های سراسر کشور چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه تعطیل شد.
با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
بهادری جهرمی از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه پنج به همراه ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روایتی از جلسه با دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم قبل از فسخ قراردادش داشت.
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر را به طور رسمی اعلام کرد.
بازیکن مصدوم استقلال صبح امروز زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد.
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.
باشگاه پرسپوليس طی نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان تاخیر یک روزه در انجام دربی شد.
امروز پنجشنبه استانبول میزبان دومین روز مذاکرات میان نمایندگان روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل خواهد بود. گفتگوها حول محور تمدید قرارداد غلات دریای سیاه اختصاص دارد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.
فضانورد اماراتی روز پنجشنبه از ایستگاه فضایی بین‌المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
حسینی نوشت: آقای امانی عضو شورای شهر گفت: آقای زاکانی بعدازظهر پنجشنبه باید به اتاق مانیتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد. اما آقای ‎زاکانی عصر پنج‌شنبه‌ی بحرانی تهران کجا بود؟ مسجد باغ فیض دیدار مردمی!
در روز‌های پنجشنبه و جمعه با قطع شدن اینترنت، برخی کسب و کار‌ها که به اینترنت سیار وابسته بودند، با دردسر‌هایی مواجه شدند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد که قطعی اینترنت، هم کسب و کار آن‌ها را به دردسر انداخت و هم دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که برای تردد قصد داشتند تا از این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند، حسابی به مشکل برخوردند.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ