یکی از نگرانی‌های تحلیلگران سیاسی و دلسوزان کشور در خصوص ناآرامی‌های اخیر، میزان خشونتی است که مشاهده می‌شود. در این حوادث تاکنون ده‌ها نفر کشته و زخمی و هزاران نیز بازداشت شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
تماشای اتفاقاتی که پس از سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه باهنر کرمان در حال رقم خوردن بود، چیزی نبود که کسی دوست داشته باشد، ببیند.
نماینده ادوار پیشین مجلس گفت: از موضوع شکایت آقای قالیباف از جهانگیری به این شکل استنباط می‌شود که آقای قالیباف به دنبال این است که مسائل و حواشی گذشته را به میدان بکشاند و با آن بازی کند تا بتواند پایگاهی در بین مردم پیدا کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
مشهد - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر مقاومت فقط برای دفاع مقدس نیست، بلکه برای جبهه فرهنگی نیز هست، عنوان کرد: خدای دفاع مقدس، خدای اقتصاد و خدای فرهنگ نیز هست.
"دولت هم شرایط را به وقتی موکول نکند که هر وقت بودجه کم آمد آن را تامین می‌کنند چون فاصله موجب کمبود، خلاء و بحران است".
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
مدیران باشگاه استقلال منتظر دریافت کمک از دولت در روزهای پایانی سال 1401 هستند.
دانش آموزان دختر انجمن های اسلامی معتقدند فعالیت سیاسی با روشنگری همراه است و فقط تخریب نیست؛ کتب درسی چندان کاربردی نیستند، مساله حجاب هم فقط دینی نیست و به هویت گره خورده است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت فعلی فقط محصول دولت سیزدهم نیست و افزایش قیمت دلار در چند سال اخیر نشان می دهد همه دولت ها مشکل داشتند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران فقط ۸۱ میلیارد تومان در حوزه رفع آلودگی هوا بودجه دارد و با آن تنها می‌توان ۸ دستگاه اتوبوس خرید و ۵ متر مترو ساخت.
فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فقط در تهران بیش از نیم میلیون مسکن خالی داریم و صاحبان خانه‌های خالی ابایی ندارند که خانه‌هایشان خالی بماند.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
جلالی می‌گوید: عامل افزایش قیمت‌ها مجلس است نه دولت! دولت فقط پیشنهاد داد اما آن نهادی که آن را تصویب کرد مجلس بود نه دولت!
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به لزوم تبیین گفتمان جمهوریت و عدالت دولت، گفت: جمهوریت فقط به معنای حضور مردم پای صندوق رای نیست.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به لزوم تبیین گفتمان جمهوریت و عدالت دولت، گفت: جمهوریت فقط به معنای حضور مردم پای صندوق رای نیست.
در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، نامه‌ای از سوی فیفا در ارتباط با شرایط و امکان حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال به فدراسیون فوتبال رسیده است.
آزاداندیشی فقط زمانی در جامعه محقق خواهد شد که حکمرانان به آن اعتقاد داشته باشند و به این واقعیت رسیده باشند که بدون برخورداری از آن نمی‌توان جامعه را به نحو مطلوب مدیریت کرد. آزاداندیشی، در آزادی بیان، آزادی عقیده، آزادی قلم و آزادی تجمعات برای مطالبه حقوق قانونی متبلور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ