معاون اول قوه قضائیه به منظور پیگیری پرونده عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه روز جمعه وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.
مشهد ـ معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف قوه قضائیه، اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مردم است.
معاون اول قوه قضائیه: با افرادی که عامدانه حجاب را نادیده می‌گیرند، برخورد قاطع می‌کنیم
معاون اول قوه قضائیه گفت:همان‌گونه که قوه قضائیه با فساد مقابله می‌کند به همان میزان نیز از اقتصاد حمایت می‌کند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز نگاه کلی مدیریت در قوه قضائیه، نگاه پدرانه نسبت به کل جامعه ۸۵ میلیون نفری است؛ صرف نظر از اینکه فردی بزهکار، بزه‌دیده، شاکی و متهم، خواهان یا خوانده باشد؛ نگاه قوه قضائیه پدرانه و حل مشکل است.
معاون اول قوه قضائیه در مورد موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: در وجوب شرعی و سیاسی حجاب شکی وجود ندارد. حجاب واجب شرعی و سیاسی است. تعجم از کسانی است که ادعای علم دارند و گاهی در حوزه و دانشگاه مطرح می‌کنند که حجاب حریم خصوصی است و حاکمیت نباید دخالت کند، اما این گونه نیست.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به موضوعات رخ داده در مدارس قم و بروجرد گفت: با توجه به اهمیت موضوع دادستان قم با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله در حال پیگیری بوده، اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی گفت: قوه قضائیه از اقداماتی که منجر به حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال شود،حمایت می‌کند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز قوه قضائیه بیش از هر زمان دیگر با برنامه از پیش تعیین شده در حال حرکت است، گفت: احساس ناامنی بدتر از ناامنی است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: برای حل معضلات دستگاه قضائی حتما از تجربه قضات و مدیران شاغل در صف قوه قضائیه، یعنی دادسراها و محاکم استفاده می کنیم.
معاون اول قوه قضائیه از کانون های وکلا و مدیر مرکز وکلای قوه قضاییه خواست وکلای موضوع تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری را افزایش دهند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه مصمم به مشارکت و مشورت با نخبگان هستیم.
معاون اول قوه قضائیه از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه‌قضائیه خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه از آزاد شدن تمام دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شریف خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه ‎برای دیدار و گفتگو با مقامات عالی قضائی جمهوری تاجیکستان و حضور در نشست روسای دادگاه‌های عالی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای وارد این کشور شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق با اشاره به حوادث روز عاشورا گفت: آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع به نام اباعبدالله مجالسی برگزار می‌شود که اتاق فکر انگلیس و دشمن برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
اولین مرحله قرعه‌کشی متمرکز خودرو در سامانه وزارت صمت با نارضایتی، سردرگمی و بلاتکلیفی خودروسازان و مشتریان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ