خرم‌آباد- معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
مدیرعامل سایپا از پیگیری پرونده مربوط به شکایت از شمس آذر خبر داد.
مشهد ـ معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف قوه قضائیه، اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مردم است.
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کسانی که سند تحول آموزش و پرورش را نوشتند فکر نمی‌کردند که هر سال مسئولان اجرایی نظام آموزشی تغییر می‌کنند و ثباتی ندارند که سند را اجرایی کنند.
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه اجرای عدالت تعطیل پذیر نیست، گفت: قضات باید همواره خود مراقبتی داشته باشند.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: هدف قوه قضاییه اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مندی مردم است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
فدراسیون کشتی اعلام کرد: برقراری عدالت، هدف اصلی فدراسیون کشتی از تدوین و اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.
فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی ملی پوشان کشتی توضیحاتی را ارائه کرد.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: استقلال قاضی در قضاوت و استقلال وکیل در دفاع، برای اجرای عدالت لازم و ضروری است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از محل واقعی شدن و پلکانی شدن موثر تعرفه مشترکان پرمصرف، رایگان شدن انرژی برای مشترکان کم مصرف را نیز جبران می‌کنیم و اجرای این طرح نه تنها بار مالی نخواهد داشت بلکه به کمک عدالت در توزیع یارانه و هدفمندسازی یارانه‌های انرژی در بخش خانگی نیز منتج خواهد شد.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، معتقد است که پنالتی دوم گرفته شده به سود انگلیس درست نبوده است.
شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی در آستانه ۱۳آبان در بیانیه ای با اشاره به هدفگیری دین جوانان از سوی دشمن در جنگ شناختی، خواهان اجرای عدالت و اشد مجازات مسببان حوادث و جنایات اخیر شد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای کامل طرح سپهتن یا همان طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در بستر سامانه هوشمند سوخت خبر داد.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رئیس‌جمهور گفت: دولت مردمی محرومیت را نمی‌پسندد و برای اجرای عدالت و رفع محرومیت از همه مناطق محروم کشور تلاش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ