معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
رئیسی همچنین به قانون ارتقای سلامت اداری به عنوان یکی از قوانین بسیار خوب و متقن، اما مغفول مانده در نظام اداری کشور اشاره و بر اهتمام بیشتر برای اجرای آن تاکید کرد.
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
رئیس جمهور در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
رئیس جمهور انسجام، وحدت و هماهنگی اجزای مختلف کشور را پیش‌شرط توسعه و تعالی دانست و بر اهتمام جدی دولت برای اجرای رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در این حوزه تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می‌شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بستر تحولی شهید سلیمانی بلدطیب نظام اسلامی بود، گفت: جمهوری اسلامی چرخه ساختن انسان‌های الهی است و این چرخه توقف ندارد و چرخه رویش است.
رئیس مجلس تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی، شفافیت و مبارزه با فساد امری حیاتی و وظیفه شرعی است و بدون شفافیت امکان ندارد به کارآمدی برسیم و باید در همه قوا و سطوح شفافیت داشته باشیم.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت صیانت از سلامت نظام اداری، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها، حضور سرزده در ادارات و ارتباط بی‌واسطه با ارباب رجوع را از جمله راهکارهای تامین سلامت اداری دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
محسنی اژه‌ای گفت: دانشجویان در صحبت‌هایی که با من داشتند تاکید می‌کردند که صف‌شان از اغتشاشگران جداست و به ارزش‌های نظام اسلامی و کشور پایبند هستند، اما در عین حال پاره‌ای نقد‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت در ساحت‌های گوناگون کشور و وجود برخی کمبودها، دارند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
وزیر امور خارجه گفت: خطوط ترسیم شده رهبر معظم انقلاب در بی اثر کردن تحریم ها به موازات ادامه روند مذاکرات، مورد تاکید رئیس جمهور است و تیم مذاکره کننده با جدیت در این مسیر حرکت می‌کند.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خط قرمز ما منافع مردم و مصلحت‌های نظام باشد، گفت: بارها خدمت آقای رئیسی عرض کردم که مجلس قلبا و روحا خود را موظف می‌داند که با دولت همراهی کند.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به بازماندگان قربانیان سیلاب‌های مرگبار اخیر در کشور، بر لزوم پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش آسیب‌ها و تلفات بلایای طبیعی تاکید کرد و از مسئولان خواست تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان به کار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ