مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تداوم جولان آلاینده ازن در هوای تهران
کیهان نوشت: پژوهشگران اواخر جولای به کی‌یف سفر کردند و به بررسی لاشه‌های دو پهپاد تهاجمی پرداختند که در نبرد‌های جنوب شرق اوکراین به کار گرفته شده بودند. هر دوی اینها، ظاهرا پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ ایران بودند، اما ماژول‌های الکترونیکی که در آن‌ها نصب شده، پیشتر در پهپاد‌های ردیابی روسیه کشف شده بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان در اطلاعیه نسبت به وزش باد توام با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و ماندگاری این شرایط تا چهارشنبه ۲۸ تیرماه هشدار سطح زرد صادر کرد.
شرکت بزرگ هیوندای موتور برای ساخت یک مرکز آکادمیک در دانشگاه ملی ویتنام قرارداد همکاری امضا کرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشکیل باندهای مجرمانه توسط صهیونیست‌های مقیم امارات و به ویژه دبی خبر داد.
انتشار برخی تصاویر از خیابان‌های آمریکا در ارتباط با افراد معتاد به یک نوع مواد مخدر جدید، نگرانی‌ها در بین مردم این کشور را افزایش داده است.
لوازم خانگی تولید داخل اگرچه با ۴۰‌درصد تورم تولید همراه است اما رصد قیمتی آن در بازار مصرف نشان می‌دهد، نرخ محصولات تولید داخل در مقایسه با برندهای خارجی موجود در بازار حداقل در ۴ محصول پرمصرف از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و تلویزیون ارزان‌تر از اجناس قاچاق به دست مردم می‌رسد.
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان با اشاره به گرم شدن هوا و بارندگی اخیر صورت گرفته در ایران و پاکستان افزود: آمار مالاریا در سیستان و بلوچستان امسال به دلیل بارندگی صورت گرفته و تردد‌های غیرقانونی اتباع خارجی و قاچاق سوخت از مرز‌های شرقی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
بهترین‌‌‌ روش ناکام گذاشتن این کلاهبرداران ایجاد فضایی است که مشتری خودش در امینت خاطر رمز عبور خود را وارد کند. اگر به هر دلیلی نیاز هست دستگاه کارت‌خوان در محدوده فروشنده باشد، بهتر است از یک صفحه کلید جانبی (پین‌‌‌پد) برای وارد کردن رمز عبور مشتری استفاده شود.
بازیکنان تیم ملی روسیه پس از رسیدن به استادیوم آزادی، از زمین چمن ورزشگاه بازدید کردند.
جولان قیمت ها و نگاه خیره مردم به اجناس
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه خبرداد.
بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز جمعه چهارم آذر خبر داد.
رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«جوان» نوشت: یک منبع مطلع خبر داد که تهران و مسکو به طور مشترک، نامه‌ای به شورای امنیت داده‌اند که در آن بحث پهپاد‌ها انکار و طرح مسئله در شورای امنیت نیز غیرقانونی اعلام می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در جلسه این شورا اظهار کرد: متاسفانه موش‌های فاضلاب در جوی‌های تهران جولان می‌دهند. علت گسترده شدن موش‌ها عدم توجه به پسماند است.
عضو شورای شهر تهران گفت: موش های آلوده در فاضلاب های تهران جولان می دهند و وارد خانه‌های مردم می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ