ستاد حقوق بشر با ارسال گزارشی به سازوکارهای بین المللی حقوق بشری و کشورهای جهان از سکوت سازوکارهای بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر حادثه تروریستی شاهچراغ، به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواستار محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن چهار نیروی پلیس در مسیر خاش به تفتان شد.
دبیر ستاد حقوق بشر به گزارش شفاهی و اولیه هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب به شورای حقوق بشر واکنش نشان داد.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:مرکز آمار ایران می‌بایست نسبت به برآورد دقیق آمار قاچاق و اقتصاد زیر زمینی اقدام کند
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: اگر رعایت احکام دین بر ما واجب است، همه آن‌ها بر ما واجب است. امروز به صراحت، ولی جامعه اسلامی بر عدم دو قطبی سازی تاکید می‌کنند و این بر شما فرض می‌کند که حتی اگر وحدت و عدم دو قطبی سازی را هم ارزش دیگر فروع دینی میدانید به آن اهمیت ویژه دهید.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از رویکرد دوگانه سازوکارهای بین‌المللی در قبال وضعیت حقوق بشر در کشورهای غربی به شدت انتقاد کرد.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگرچه وجود پدیده قاچاق به اشتغال و تولید آسیب می‌زند؛ اما بیشترین تأثیر منفی را بر بازار ارز می‌گذارد.
مشاور قالیباف به اظهارات هاشمی گلپایگانی دبیر شورای امر به معروف واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
مشاور قالیباف: قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرد ... بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزنند.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبری موضع حسن عباسی درباره ورزشکاران را عیر اخلاقی خواند و از سخنان اخیر دبیر ستاد امربه معروف هم انتقاد کرد.
کارشناس مذهبی اظهار داشت:پیشنهاد می کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک شعبه ای در مجلس برپا کند و به نمایندگان مجلس آموزش دهد منکر بزرگ چیست، امروز منکر بزرگ همان دو قطبی سازی است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ستاد اربعین نوشت: با تعلقات معنوى ‎مردم نباید سهل انگارانه برخورد کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی از ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی این ستاد شد.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
البته در بدو امر به علت عدم انسجام این نهاد صنفی که عموماً شاهد آنیم، صنف مدیران تولید که در چرخه تولید یکی از اصلی‌ترین صنوف سینمایی است نماینده‌ای در این ستاد ندارد و همین منجر به انتقاد آنان از خانه سینما شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ