ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.
بهترین دروازه‌بان جهان و مرد شماره یک سابق تیم‌ملی فوتسال، سرمربی تیم‌ لیگ‌برتری شد.
سیمئونه یک فصل دیگر را با اتلتیکو شروع خواهد کرد و باز هم ضد قهرمان قصه ما باید برابر سخت‌ترین چالش‌ها دست به کار غیرممکن بزند.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
امشب چالش میانه زمین بین لوکا مودریچ و دیگر ستاره های کرواسی برابر رودری که بهترین بازیکن لیگ قهرمانان بود، قهرمان لیگ ملت‌ها را تعیین خواهد کرد.
اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را بر اساس یک برهه زمانی دو هفته‌ای بالا آورده است، خالی از اشکال نیست، اما می‌تواند آغازی برای ارائه اطلاعات باشد. این روند نیاز به چکش کاری دارد و در نهایت باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات دقیقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.
دو ماجرای عفاف و حجاب و شاسی‌بلند‌ها تبدیل به دو چالش برای قالیباف شده است؛ اما در این میان خبرگزاری مجلس، گفتگو‌هایی که با نمایندگان انجام می‌دهد، همان خطی را پی گرفته که توانگر در نامه‌اش نوشته بود؛ سوال از نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس. در واقع خبرگزاری مجلس، در یک راستا با سخنان توانگر، رییس کمیسیون اصل ۹۰ را به چالش کشیده و به نوعی توپ را در زمین او انداخته است.
سردار آزمون امروز تلاش زیادی انجام داد تا برای لورکوزن گلزنی کند، اما نهایتا در این امر موفق نبود.
چال گونه بسیار محبوب بود و تصور می‌شد برای کسانی هم که به طور طبیعی چال گونه ندارند، راهی برای برخورداری از آن وجود دارد. در سال ۱۹۶۳ ایزابلا گیلبرت دستگاه چال گونه ساز را اختراع کرد که از یک فنر و دو گلوله تشکیل شده بود که به گونه‌ها فشار می‌آوردند. این دستگاه البته بی فایده بود.
رهبران ناتو با چالش بازنگری در امنیت اروپا و کشیده شدن به جنگ بزرگتر با روسیه روبه‌رو خواهند بود. دو مسئولیت دفاع قاطعانه از صلح اروپا و اجتناب محتاطانه از تشدید تنش نظامی با روسیه لزوماً با یکدیگر سازگار نیستند. آمریکا و اروپا ممکن است خود را عمیقاً برای ایجاد یک نظم امنیتی جدید اروپایی، غیرآماده ببینند.
آرسن ونگر در اظهاراتی جالب می‌گوید فیفا تا جام جهانی بعدی قصد دارد در تمام کشورهای عضو، حداقل یک آکادمی استاندارد بنا کند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان مجبور شد دو تعویض خود را به اجبار و در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپوليس انجام دهد تا با چالش بزرگی تا پایان بازی مواجه شود.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
دانشمندان پیامی را از طریق یک تونل فضا - زمان منتقل می‌کنند و به پیشرفتی در مکانیک کوانتومی دست می‌یابند. این رفتار شگفت انگیز همان چیزی است که در واقع بین دو سیستم درهم تنیده ایجاد شده در این آزمایش اتفاق می‌افتد. اگر به معادل هولوگرافیک آن فکر کنیم می‌توان آن را راحت‌تر درک کرد: پیام آلیس توسط کرم چاله بلعیده شده و در انتهای دیگر به باب تحویل داده می‌شود
رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: فضا دو قطبی و سیاسی شده است؛ کسی که طرفدار سیاست‌های جمعیتی است متعلق به یک جناح است و کسی که مخالف سیاست‌های حاکمیت است با سیاست‌های جمعیتی مخالف است.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ