آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که شامل مهمات برای سیستم‌های موشکی با دقت بالا و سایر تجهیزات نظامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تأیید کرد که واشنگتن در ادامه ارسال مداوم تسلیحات نظامی به کی‌یف تصمیم گرفته ارتش اوکراین را با بمب‌های خوشه‌ای تجهیز کند.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
فدراسیون کشتی آمریکا تصمیمش در خصوص ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد این کشور در مسابقات جهانی 2023 را اعلام کرد.
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
یکی از مسئولان حزب الله لبنان از تضعیف شدن نقش آمریکا در منطقه غرب آسیا و ظهور قدرت‌های جدید در این منطقه خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا به تصمیم طالبان در ممنوعیت استخدام زنان افغانستانی در سازمان ها و شرکت های خصوصی واکنش نشان داد.
مقام ارشد روس گفت که به دلیل امتناع آمریکا از تلاش برای از سرگیری مذاکرات احیای برجام، تنش به طور قابل توجهی در حال افزایش است و می‌تواند ماهیت غیرقابل کنترل داشته باشد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیم او تضمینی نیست.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که سلاح های اصلی جنگی را شامل نمی شود.
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: امروز دوره یکجانبه گرایی گذشته و قدرت آمریکایی‌ها در منطقه رو به افول است.
یکی از کمیته‌های سنای آمریکا در واکنش به تصمیم اخیر اوپک‌پلاس مبنی بر کاهش عرضه روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای نفت، لایحه‌ای را تصویب کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم اوپک پلاس به هم ریختگی بازار نفت توسط آمریکا را خنثی کرد.
برخی بر این باورند تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، با توجه به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول که پیش بینی کرده رشد اقتصاد جهانی طی سال ۲۰۲۳ کاهش می یابد، اتخاذ شده است.
بر خلاف ادعای یک سایت روس، تیم ملی کشتی آزاد قصد دارد در جام جهانی آمریکا حاضر شود.
وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد که کشورش در قبال تصمیم امریکا درباره برداشتن ممنوعیت صادرات سلاح به قبرس یونانی‌نشین به اقدامات  ملموس و عملی دست خواهد زد.
رئیس‌جمهور ایران در جریان حضور در اجلاس سران عضو سازمان شانگهای با شبکه خبری الجزیره گفتگویی داشت و در آن تاکید کرد که تصمیم نهایی برای رسیدن به توافق هسته‌ای به عهده آمریکا است.
امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
مذاکرات هسته‌ای و دیپلماتیک میان واشنگتن و پیونگ یانگ از ۲۰۱۹ بر سر گستره معافیت کره شمالی از تحریم‌های غرب و امتیاز‌های متقابلی که این کشور دریافت خواهد کرد، به حال تعلیق درآمده است.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ