سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا نحوه صعود تیم‌های این قاره به جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک را تشریح و از مسیر کشورهای آسیایی برای حضور در این رقابتها رونمایی کرد.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
رسانه‌های عبری اعلام کردند که دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این اعتقاد رسیده‌اند که دولت آمریکا در مساله توافق با ایران در موضوع هسته‌ای، تصمیمی اتخاذ کرده است.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به این اعتقاد رسیده‌اند که دولت آمریکا در مساله توافق با ایران در موضوع هسته‌ای، تصمیمی اتخاذ کرده است.
صلح میان ایران و عربستان بخشی از توافق میان ابر قدرت‌ها است. بر این باور هستم که قدرت‌های جهانی تصمیم می‌گیرند که ایران از یک سو با صلح با اعضای منطقه ابزار فشار و اهرم‌های منطقه‌ای خود را از دست بدهد. از سوی دیگر، با مکانیزمی از محاصره منطقه‌ای، زمینه‌های خشک شدن عنصر مقاومت و گفتمان انقلابی را در ایران فراهم کنند
یکی از دلایل عدم احیای برجام نیز این است که امروز ایران به تکنولوژی‌هایی در دانش هسته‌ای دست پیدا کرده که قبلا نداشته و به این دلیل آن مزیت عدم اشاعه برجام از بین رفته است. همچنین از سوی دیگر تحریم‌های آمریکا آنقدر زیاد شده که عملا برداشتن آن‌ها سود اقتصادی برجام را برای ایران به‌شدت کاهش می‌دهد و باید ببینیم آیا کشور‌ها و کمپانی‌های غربی حاضر هستند در این شرایط با ایران وارد معامله شوند و آیا دولت بایدن حاضر است هزینه سیاسی این تصمیم را بدهد؟
اگر ایران و امریکا تصمیم بگیرند مسائل خود را بدون واسطه دیگران چه اروپا چه سایرین و از طریق مذاکره مستقیم حل‌وفصل کنند، ممکن است باز شدن گره‌های کوچک به بازشدن گره‌های بزرگ‌تر میان دو کشور کمک کند.
اقداماتی که دیگران با یک کشور انجام می‌دهند معمولا در تعیین این موضوع که آن دولت تصمیم می‌گیرد با دیگر کشور‌ها چه نوع رفتاری داشته باشد بسیار موثر است.
مشهد _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش زنده فوتبال تیم های ایران و آمریکا در سینماها، سالنهای سینماهای استان آماده پخش این بازی هستند.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن ضمن بازنگری در روابط با عربستان پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آنچه وی «تهدید ایران» نامید غافل نخواهد شد.
رئیس‌جمهور ایران در جریان حضور در اجلاس سران عضو سازمان شانگهای با شبکه خبری الجزیره گفتگویی داشت و در آن تاکید کرد که تصمیم نهایی برای رسیدن به توافق هسته‌ای به عهده آمریکا است.
امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
عزیزی گفت: ایران هر دو بار پیشنهادات سازنده ای جهت احیای برجام ارائه کرده است و اکنون توپ در زمین طرف مقابل و آمریکاست که باید تصمیم بگیرند می خواهند توافق نهایی شود یا نه.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
مشاور تیم مذاکره کننده گفت: اگر آمریکا تصمیم درستی بگیرد، توافق سریعا می‌تواند حاصل شود.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه توضیح داده شد این بود که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده و طرف مقابل خصوصا آمریکا باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد آیا منافع ایران را می‌پذیرد یا باز بدعهدی می‌کند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: وقتی آمریکا تصمیم درست بگیرد، در مقابل، ایران اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد و اجرای کامل تدابیر هسته‌ای منطبق با توافق ۲۰۱۵ را از سر خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ