در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
در پی بارش باران سیل آسا در جنوب غربی ژاپن، یک نفر کشته شد و صدها هزار نفر از مردم محل اقامت خود را ترک کردند.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
ریزش یک ساختمان آپارتمانی در برزیل جان ۱۴ نفر را گرفت.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
دستکم ۱۴ شهروند اردنی که در یک مراسم جشن عروسی شرکت کرده و در یک تونل توقف کرده بودند توسط یک کامیون زیر گرفته شده و کشته و زخمی شدند.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع خیام - توس یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
در حادثه ورود یک دستگاه خودرو به تجمع تماشاچیان در یک مسابقه دوچرخه سورای در نیجریه، ۱۴ نفر کشته و ۲۴ تَن هم زخمی شدند.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
بر اثر انفجار بمب در منطقه «میرانشاه» در خیبر پختونخواه پاکستان، یک نفر کشته و ۱۴ تَن زخمی شدند.
زاهدان- به دنبال اتفاقات امروز زاهدان شورای تامین سیستان و بلوچستان اطلاعیه ای صادر و از تیراندازی افراد ناشناس به مردم و نیروهای حافظ امنیت خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ