در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در پی تیراندازی در ایالت میزوری این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۹ تَن نیز زخمی شدند.
حمله فردی با سلاح سرد به یک مهد کودک در لهستان، ۱۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
بر اساس اعلام آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی، در پی واژگونی یک قایق در سواحل شرقی جزیره سوماترا در اندونزی، حداقل ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر ناپدید شدند.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، ۱۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
رسانه‌های پاکستانی از وقوع یک انفجار در جنوب‌غربی این کشور خبر می‌دهند که شماری کشته و زخمی بر جای گذاشته است.
در حادثه تیراندازی در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، ۳ نفر از جمله یک خبرنگار و یک کودک ۹ ساله کشته شدند.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پدیده خشونت خانگی علیه زنان در این کشور روبه‌افزایش است و در یک ماه گذشته دست‌کم 8 زن کشته شده‌اند.
دیودل با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه یک فوتی و ۹ مصدوم داشته است، اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان از انجام یک عملیات امنیتی از سوی این گروه در کابل خبر داد که طی آن ۷ تروریست داعشی کشته و ۹ تَن هم بازداشت شدند.
طوفان شدید زمستانی که اوایل این هفته در مناطق مختلف آمریکا آغاز شد، تا به امروز ۹ کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق بیش از یک میلیون آمریکایی در ۲۵ ایالت شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند بر اثر وقوع حادثه برای یک مینی‌بوس حامل مهاجران غیرقانونی در ترکیه، ۹ نفر کشته و یک تن نیز زخمی شده است.
روسیه اعلام کرد، اوکراین امروز (پنجشنبه) "بزرگترین حمله خود از سال ۲۰۱۴" را علیه دونتسک انجام داد؛ حمله‌ای که یک کشته و دست کم ۹ زخمی برجای گذاشت.
در حادثه انفجار یک معدن در شمال غرب پاکستان، ۹ نفر کشته و چندی تن نیز مفقود شده اند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
امروز دوشنبه در یک حادثه تیراندازی در شهر ایژوسک روسیه، ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ