رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشان فداکاری ارتش از سوی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به فرزاد بادپا، خادم فداکار حرم حضرت شاه‌چراغ که در حادثه تروریستی، عامل داعشی را خلع سلاح کرد اهدا شد.این قهرمان ملی در سال ۱۳۸۸ سرباز ارتش بوده و در دوران خدمت سربازی دوره تکاوری را در مرکز آموزش پیاده شیراز طی کرده است. / خبرگزاری دانشجو
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
«سید عمار حکیم» در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ این حادثه را به رهبر انقلاب اسلامی ، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه گفت: سکوت غیرقابل قبول شورای امنیت در برابر حادثه شیراز نشان داد که برخی قدرت‌ها که از جمله عضو دائم شورای امنیت نیز هستند، هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، گزارش حادثه تروریستی در شیراز بررسی و مشخص شد کاستی‌هایی در تامین امنیت حرم شاهچراغ وجود داشته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اکنون ۴ نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند که حال دو نفر از آنان وخیم است.
رئیس دیوان عالی کشور، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: این ترورهای کور تنفر ملت ایران را نسبت به کوردلان و استکبار جنایتکار بیشتر می ‏کند.
نائب رئیس مجلس طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، گفت: این فاجعه دیگر بار، اوج ناجوانمردی مزدوران استکبار را نمایان ساخت.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در پیامی حادثه تروریستی در شیراز را به رئیس‌جمهور ایران تسلیت گفت.
دولت چین با محکوم‌کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ تأکید کرد پکن از مبارزه مردم و دولت ایران با تروریسم حمایت می‌کند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: شهدای شاهچراغ در ظلمات فتنه مشعل فروزان و شاهِ چراغی برای هدایت مردمان این زمان شدند.
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در پیامی حادثه تروریسیتی در شیراز را به رئیس‌جمهور ایران تسلیت گفت.
دولت ونزوئلا ضمن اعلام همبستگی و همدردی با مردم و دولت ایران، حمله تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ را محکوم کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
دبیر کل سازمان ملل به حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت خارجه عمان حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به حمله تروریستی شیراز، این حادثه را محکوم کرد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان به حادته تروریستی در شهر شیراز واکنش نشان داد.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ایران را آشکار کردند.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ما را آشکار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ