رئیس جمهور عراق بر نقش حیاتی کشورش در منطقه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر کشور پاکستان با او در بغداد، بر اهمیت تحکیم همکاری‌های مشترک بین دو کشور و راه‌های ارتقای آن تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق تاکید کرد که روابط عراق با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و خاورمیانه خوب است.
رئیس جمهور عراق بر لزوم توقف اقدامات تحریک‌آمیز و نفرت‌پراکنانه از سوی دولت‌ها و نهادهای غربی تاکید ورزید.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق امروز میزبان هیئتی به ریاست معاون وزیر خارجه ایران بود و بر اهمیت تقویت همکاری عراق و ایران در زمینه تجارت و انرژی تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق در سالروز تاسیس حشد شعبی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این جریان مردمی و تسلیح آن تاکید کرد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در گفتگو با روزنامه المصری الیوم با اشاره به بحران آب در این کشور تاکید کرد که ایران و ترکیه باید وضعیت آبی ما را درک کنند.
رئیس جمهور مصر امروز یکشنبه در قاهره با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار و درباره مسائل دارای اهمیت مشترک تبادل نظر کردند.
رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور عراق تاکید کردند: حتی حضور یک آمریکایی هم در عراق زیاد است.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بر لزوم تقویت همکاری‌های تهران - بغداد بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بر لزوم تقویت همکاری‌ها تهران - بغداد بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدار رسمی خود در سفر به بغداد با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق در پیامی به رئیس جمهور سوریه که از سوی رئیس حشد شعبی در اختیار بشار اسد قرار گرفت بر حمایت همه جانبه بغداد از دمشق تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود بر همبستگی دولت و ملت عراق با ملت ترکیه در این شرایط تاکید کرد.
رئیس جمهوری عراق بر ضرورت وحدت صفوف و همگرایی دیدگاه ها میان عراقیها و تلاش برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و سیاسی موجود در عراق تاکید کرد.
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که به پایبندی خود در حمایت از امنیت و حاکمیت کشور عراق تاکید می کنیم و به این تعهد وفادار خواهیم ماند.
رئیس جمهور عراق با سفیر انگلیس در بغداد دیدار و بر اهمیت تعیین تکلیف پرونده آوارگان و بازگردانیدن آنها به مناطق سکونتشان تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق بر تحکیم روابط تاریخی میان کشورش و مصر تاکید کرد.
رئیس جمهور عراق و فرستاده سازمان ملل به این کشور بر ضرورت پایان دادن به بحران سیاسی در عراق تاکید کردند.
نخست وزیر و رئیس جمهور عراق بر اهمیت گفتگوی جدی و تاثیرگذار برای پایان دادن به بحران سیاسی در این کشور تاکید کردند.
رئیس جمهور عراق امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: ادامه تنش های سیاسی و انسداد افق توافق میان جریان های عراقی پس از گذشت ۱۰ ماه از برگزاری انتخابات، مساله ای نگران کننده و غیر قابل قبول دانست.
رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی عراق در نشست مشترک خود تاکید کردند که تداوم ناآرامی سیاسی بر تلاش ها برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور تاثیر منفی می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ