رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بر لزوم تقویت همکاری‌ها تهران - بغداد بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر لزوم تحویل هر چه سریع‎تر پیکر شهید خضر عدنان از سوی رژیم صهیونیستی به خانواده این شهید فلسطینی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بر لزوم تقویت همکاری‌های تهران - بغداد بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم توجه به صادرات و تبادل فناوری در پارک علم و فناوری دانشگاه و تقویت فرهنگ ارتباط دانشجویان و اساتید با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدار رسمی خود در سفر به بغداد با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها ونظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم رفع مشکلات پایگاه‌های امدادی و تقویت داروخانه‌های هلال احمر تاکید کرد.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، بر لزوم تقویت همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته و تروریستی تاکید کرد.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه ها باید موظف باشند دقیق ترین و صحیح ترین آمارها را در اختیار تصمیم گیران کشور قرار دهند تا میزان درصد اشتباه در تصمیمات به حداقل ممکن کاهش یابد.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
رئیسی توجه به اقتصاد به عنوان مسئله اصلی کشور را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور گفت: نباید هیچ‌گونه اقدام تورم‌زا از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.
رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم پرهیز نظام بانکداری از بنگاه‌داری، مأموریت‌های اصلی بانک مرکزی برای تحول در نظام بانکی را تبیین کرد.
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
رئیسی در بخش دیگری از این مکالمه بر لزوم تسهیل تردد زائرین ایرانی بویژه در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد که نخست وزیر عراق نیز در این زمینه قول مساعد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ