عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در گفتگو با روزنامه المصری الیوم با اشاره به بحران آب در این کشور تاکید کرد که ایران و ترکیه باید وضعیت آبی ما را درک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جوان فولاد اعتقاد دارد که پیش از گل نخست صنعت نفت، باید خطای هند مهاجم عراقی حریف اعلام می شد.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
وزیر دفاع عراق با هشدار خطاب به ترکیه اعلام کرد که حاکمیت عراق خط قرمز این کشور است.
گرفتگی شدید پا هنگام خواب یکی دیگر از علائم رایج سطح بالای کلسترول است که به عروق اندام تحتانی آسیب می‌رساند. گرفتگی یا اسپاسم بیشتر در پاشنه یا انگشتان پا احساس می‌شود. این وضعیت در شب و هنگام خواب بدتر می‌شود.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
به‌گفته محققان کلینیک مایو در روچستر، این نشانگرهای زیستی، نشانه‌های حساس بیماری عروق مغزی هستند و پیداکردن اینکه آپنه خواب شدید و کاهش خواب با موج آهسته با این نشانگرهای زیستی مرتبط است، مهم است زیرا هیچ درمانی برای این تغییرات در مغز وجود ندارد.
رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور عراق تاکید کردند: حتی حضور یک آمریکایی هم در عراق زیاد است.
در حالی که برخی از دلایل عرق کردن شما در خواب پاسخ‌های طبیعی بدن تان به محیط است مواقعی وجود دارد که می‌تواند نشانه‌ای نگران کننده درباره سلامتی فرد باشد.
وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای خطاب به کشورهای غربی یادآور شد: نتایج استفاده از اورانیوم ضعیف شده در یوگسلاوی و عراق را یادتان می آید؟
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
رتینوپاتی دیابتی بار زیادی به بیماران و سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهان وارد میکند. این بیماری در بیش از نیمی از جمعیت دیابتی ایجاد می‌شود و عامل اصلی نابینایی در بزرگسالان است که به دلیل تغییرات در عروق خونی کوچک شبکیه (لایه حساس به نور در پشت چشم) ایجاد می‌شود.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاکید کرد: خطای آمریکا در این موضوع نابخشودنی است.
عضو ارشد حزب دموکرات کردستان عراق در توییتی به موضع گیری درباره گرایش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی به چین پرداخت و اعلام کرد که چین نمی تواند تامین کننده امنیت باشد.
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر خطاب به سردار «اسماعیل قاآنی» نوشته است: اگر ما بپذیریم که شما به ما حمله کنید بهانه‌ای برای دیگران نیز ایجاد خواهد شد که ما را بمباران کنند. در حالی‌که عراق، مانند (کشور) شما، کشوری مستقل است و خداوند شما را از هر شری حفظ کند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات‌های اخیر سپاه برای مقابله با گروه‌های تروریستی در اقیم شمال عراق، گفت: امنیت ایران قابل مسامحه نیست.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات‌های اخیر سپاه برای مقابله با گروه‌های تروریستی در اقیم شمال عراق، گفت: امنیت این کشور قابل مسامحه نیست.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز خطاب به رهبران نیروهای ملی عراق اعلام کرد: صوت من و موضع من ای افراد دیندار و عاقل و مسئولیت پذیر این است که همواره حامی آرامش و ثبات هستم.
هافبک عراقی تراکتور معتقد است که هر خطایی را داخل محوطه جریمه نباید پنالتی اعلام کرد.
سعی کنید از ملحفه‌های نخی نازک استفاده کنید؛ زیرا عرق را جذب می‌کند و همیشه سعی کنید از ملحفه‌های سبک استفاده کنید تا در شب گرما زده نشوید.
ایزدیان، عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ۴۵ روز خاموشی برق در سال گذشته گفت: این خاموشی ها فقط برای یک سال ۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت زیان زد.
مروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ