با اتمام شب دوم هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، حذف دو تیم اسپانیایی دیگر نیز قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت فیبا در گزارشی به پیروزی تاریخی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان اشاره کرد.
ملوان در حالی پا به اولین مسابقه می گذارد که چهره و سبک و سیاق تیم نسبت به سال گذشته تفاوت کرده است.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
پپ گواردیولا در تنها 15 سال فعالیتش به عنوان مربی فوتبال در سطح اول اروپا، توانسته برنده 34 جام شود.
شاگردان مازیار زارع و فرزاد حسین خانی در فاصله دو هفته مانده به اتمام رقابت های لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش آماری زمین‌لرزه‌های سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
دولت آمریکا مدعی شد که ایران در منطقه از طریق «نیرو‌های نیابتی و گروه‌های شریک مانند حزب‌الله و حماس» از اقدامات تروریستی در بحرین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت کرده است.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
آندره گومز که اکنون برای لیل بازی می کند، پس از 1436 روز توانست در یک بازی لیگ گلزنی کند.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
از فینال جام جهانی 2010 سابقه نداشت که فینال رقابت ها بین دو تیم با برند آدیداس و نایکی برگزار شود.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است و دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود، گفت: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیرراس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از ارسال گزارش تفریغ بودجه ۶ ماهه ۱۴۰۱ به مجلس و دولت خبر داد.
در این گزارش عنوان شده طی حدود چهار سال مطالعه و پژوهش روی سیاهه انتشار تهران، انجام کار دقیق برای دست یافتن به مقادیر انتشار درست‌‌‌تر در اولویت قرار نداشته و صرفا به محاسبه انتشار با «ضرایب انتشار موجود» بسنده شده است.
بر اساس این گزارش، یعقوبیان یک یهودی ایرانی با تابعیت آمریکایی است که سال ها با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) همکاری دارد.
دیوان محاسبات کشور، گزارش نظارت مستمر بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۱ در مقطع زمانی چهار ماهه نخست را منتشر کرد.
شب گذشته در مبارزه بین دایچی آبه و مارکوس سوسا از ورزش رزمی MMA، اتفاقی عجیب و غیرمنتظره رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ