دیوان محاسبات کشور، گزارش نظارت مستمر بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۱ در مقطع زمانی چهار ماهه نخست را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۱۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: تنظیم گزارش تفریغ بودجه و نوع ارائه آن نیازمند تحول است و یافته‌های دیوان محاسبات از احکام بودجه باید اثربخش و کارآمد باشد.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
دیوان محاسبات کشور برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتهی به پایان شهریور ماه را منتشر کرد که روند میزان کسری بودجه کاهشی بوده است.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از ارسال گزارش تفریغ بودجه ۶ ماهه ۱۴۰۱ به مجلس و دولت خبر داد.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و استماع گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در دستور کار قرار گرفت.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ فردا برای قرائت و بررسی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
رئیس مجلس گفت: قرار است به زودی دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را ارائه دهد که لازم است حتماً انحرافات از بودجه هم در این گزارش بیاید.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بخش درآمدهای نفتی و محل هزینه کرد آن‌ها در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بخش درآمدهای نفتی و محل هزینه کرد آن‌ها در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظارت و گزارش به هنگام دیوان محاسبات نقش مؤثری در اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی و تدوین بودجه اثربخش تر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ