گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه منتسب به رئیس گروه شبه نظامی واگنر ادعا می‌کند نیرو‌های این گروه از سوی روسیه هدف حمله قرار گرفته‌اند.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
بیانیه رهبران گروه٧ در مورد خلع سلاح هسته‌ای در هیروشیما که محورهای متعددی را دربرمی‌گیرد، شاهد چرخش دیدگاه این گروه در مورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. در این بیانیه تاکید شده است که راه حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران است، اما برنامه جامع اقدام مشترک دیگر صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه حل دیپلماتیک خواهد بود.
کنعانی تاکید کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تائید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال اینگونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
وزرای دارایی و اقتصاد کشورهای گروه هفت در پایان اجلاس سه روزه در ژاپن، علیه ایران و کره‌شمالی بیانیه‌ای خصمانه صادر کردند.
وزارت امور خارجه اتهامات وارده در بیانیه وزرای خارجه گروه هفت علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواند و محکوم کرد و مسؤولیت بین‌المللی اعضای این گروه را به واسطه تبعیت از تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری آمریکا علیه ملت ایران یادآور شد.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
سرویس امنیتی و اطلاعاتی وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت فرمانده یگان پدافند هوایی گروه تروریستی داعش در جنوب بغداد خبر داد.
طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.
گروهک تکفیری تروریستی داعش امروز در بیانیه ای مسئولیت انفجار دیروز نزدیک فرودگاه بین‌المللی کابل در افغانستان را برعهده گرفت.
گروهک تکفیری تروریستی داعش امروز در بیانیه ای مسئولیت انفجار دیروز نزدیک فرودگاه بین‌المللی کابل در افغانستان را برعهده گرفت.
جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
علی‌رغم اختلاف بین سران گروه‌های ۲۰، خبرگزاری رویترز اعلام کرد بیانیه پایانی و مشترک این گروه تصویب و نهایی شده است.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
سران گروه هفت، بی توجه به جنگ افروزی های خود در اوکراین، بار دیگر از روسیه خواستند تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.
شرکت سیمان فرانسوی «لافارژ» امروز در بیانیه ای اتهام کمک به گروهک تکفیری- تروریستی داعش را پذیرفت.
شانزده گروه فلسطینی بیانیه الجزایر پیرامون آشتی و مصالحه ملی را به امضا رساندند.
گروه ۷ در بیانیه ای بر ضروت بازسازی اوکراین و تداوم حمایت های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک از این کشور تاکید کرد.
وزیران امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه ای، الحاق بخش شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند.
مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.
وزرای خارجه گروه هفت گفتند: در این رابطه، ما از روسیه می‌خواهیم که فوراً کنترل کامل نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا و همچنین کلیه تأسیسات هسته‌ای در داخل مرز‌های بین‌المللی اوکراین را به مالک واقعی آن، اوکراین، بازگرداند تا از امنیت و ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود.
گروه های عراقی به بیانیه چهارشنبه شب رهبر جریان صدر و درخواست از هوادارانش برای ادامه تحصن واکنش نشان دادند.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ