سرویس امنیتی و اطلاعاتی وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت فرمانده یگان پدافند هوایی گروه تروریستی داعش در جنوب بغداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه توانمندی‌های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی رسیده‌ایم.
فرمانده کل ارتش گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از تجهیز یگان‌های عملیاتی نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های موشکی و راداری بومی پیشرفته خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای گرامیداشت مقام شهدا با حضور در منزل شهید قاسم حمید به عنوان شهید شاخص نیروی پدافند، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در سال جاری نیروی پدافند هوایی در بخش‌های فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی، بسیار خوب درخشید.
فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه بابیان اینکه لحظه به لحظه از آسمان کشور حراست می‌شود، تاکید کرد: پدافند هوایی به صورت ۲۴ ساعته و لحظه به لحظه مشغول حراست از آسمان کشور است.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این رزماش برای نمایش توانمندی فرزندان غیور کشور انجام خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح نشان خواهند داد که آمادگی کامل برای دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور را خواهند داشت.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب آغاز می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه لیزر به توان بسیار خوبی دست یافته‌ایم و لیزر را با قدرت‌های مختلف به میدان آورده و تست میدانی آن را هم انجام داده‌ایم.
فرمانده کل ارتش گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته است ، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی امروز بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌کند و قدرت مطلق پدافندی در منطقه محسوب می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
بوشهر- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مواضع پدافند هوایی ارتش مستقر در جزیره خارگ از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور گفت: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.
تبریز- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به تکنولوژی‌های جدید استفاده شده در پدافند هوایی کشور گفت: پدافند هوایی ایران اسلامی به خودکفایی کامل رسیده است.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ