معضل جدی و دردسرساز فدراسیون پرداخت پول ویلموتس است؛ پرونده‌ای که بن‌بست در آن بیشتر از راهکار دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
سازمان لیگ به باشگاه تراکتور اعلام کرد حق استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد.
فیفا پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فیفا برای تامین سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و کنار زدن موانع موجود به راهکار مشترکی رسیده‌اند.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد به جز پاداش‌های فیفا هیچ پاداش دیگری به بازیکنان تیم ملی زنان این کشور برای شرکت در جام جهانی زنان 2023 پرداخت نخواهد کرد.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
بجنورد- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ۲۰ میلیون دلار در فیفا داریم که امکان پرداخت به ما وجود ندارد که با پرداخت آن به هیچ منبع مالی دیگری احتیاج نخواهیم داشت.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
شرکت مشهور آدیداس و EA Sports (سازنده بازی‌های رایانه‌ای ورزشی) فیلم منتخب توپ‌های جام جهانی را که در بازی فیفا ۲۰۲۳ به کار گرفته می‌شوند، منتشر کردند. در این فیلم هیچ خبری از توپ‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیست
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
در نشست اخیر فیفا درباره این مساله هیچ بحثی صورت نگرفت و اعضا صحبتی درباره ایران نداشتند.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
نایب‌رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: ما دختران را سال ۲۰۱۸ به مسابقات اعزام کردیم و فیبا برای سال ۲۰۲۰ هیچ برنامه‌ای نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ