معاون بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۶ تیم امداد و نجات و درمانی به کشور ترکیه، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک مجوز ۶ سهمیه به تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی‌های آسیایی را داده که اعزام ۵ بوکسور قطعی شده است.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازیهای پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
معاون امداد جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به دنبال زمین لرزه موسیان ٢ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ پایگاه‌های امداد و نجات درحالت آماده باش قرار گرفتند.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امداد کوهستان به منطقه گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
یک تیم امداد و نجات زلزله که توسط دولت چین اعزام شده بود بامداد چهارشنبه وارد فرودگاه آدانا ترکیه شد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به از سرگیری اردوهای آماده سازی تیمش گفت: به منظور ارتقای رنکینگ و همچنین نزدیک شدن به ترکیب اصلی تیم، تا پایان سال در ۶ رویداد جهانی شرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به از سرگیری اردوهای آماده سازی تیمش گفت: به منظور ارتقای رنکینگ و همچنین نزدیک شدن به ترکیب اصلی تیم، تا پایان سال در ۶ رویداد جهانی شرکت می کنیم.
تیم ملی اسکواش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه ۶ آبان با حمایت وزارت ورزش و جوانان راهی کره جنوبی شد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام هشت تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خبر داد.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند اما تنها شناگرانی به این رویداد اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به اینکه تیمش از آبان ماه وارد پروسه اعزام‌های ماهیانه می‌شود خواستار توجه ویژه مالی به این تیم شد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به اینکه تیمش از آبان ماه وارد پروسه اعزام‌های ماهیانه می‌شود خواستار توجه ویژه مالی به این تیم شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از اعزام دو تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده گیلان خبر داد.
ولی پور گفت: روز گذشته و در هنگام عملیات دسترسی به پیکر یکی از مفقودان در یخچال یخار، امدادگر هلال‌احمر با برخورد سنگ به شدت مجروح شد و به همبن دلیل با اعزام بالگرد، تیم امداد کوهستان هلال‌احمر به رینه بازگشت و امدادگر مصدوم هم به مرکز درمانی منتقل شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعزام دو تیم سحر سازمان جوانان هلال احمر به منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در طرح دادرس، هشت آیتم امدادی را فراگرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ